خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام وزیر صنعت:

شرایط كنونی برنامه ریزیهای اقتصادی را دچار تغییر كرده است

کد خبر : ۵۰۱۶۴

فرصت مناسبی است تا با توجه به شرایط ویژه کشور که به دلیل اعمال برخی فشارها و تحریم ها و در پیش رو داشتن ایام پایانی سال و تنظیم بازار شب عید در این شرایط، با بهره گیری از نظرات و دیدگاههای کارشناسانه مدیریت مطلوبتری را به مورد اجرا گذاریم.

قائم‌مقام وزیر صنعت گفت: شرایط كنونی برنامه ریزیهای اقتصادی را دچار تغییر كرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق مفتح، در سومین گردهمایی روسای سازمانهای صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور اظهار داشت: شرایط کنونی کشور از وضعیت متفاوتی نسبت به سال‌های قبل برخوردار است و برای مدیریت مناسب بر بازار باید با بهره‌گیری از راهکارهای تشکل‌ها و ذینفعان در این رابطه بهره برد.

مفتح افزود: فرصت مناسبی است تا با توجه به شرایط ویژه کشور که به دلیل اعمال برخی فشارها و تحریم ها و در پیش رو داشتن ایام پایانی سال و تنظیم بازار شب عید در این شرایط، با بهره گیری از نظرات و دیدگاههای کارشناسانه مدیریت مطلوبتری را به مورد اجرا گذاریم.

مفتح یادآور شد: مدیریت کلان اقتصادی کشور تحت شرایط به وجود آمده، دستخوش تغییراتی در برنامه ریزیها شده و اکنون ثبت سفارش کالاها به دلیل برخی ملاحظات در شرایط کنونی از تعریف و شرایط متفاوتی نسبت به سالهای قبل بهره مند است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز