خبرگزاری کار ایران

آغاز پیش‌فروش مگان، تندر 90 و پارس تندر آپشنال

کد خبر : ۴۰۹۸۴

به منظور دسترسی کاملاً یکسان تمامی افراد در سراسر کشور و به منظور راحتی بیشتر برای مشتریان این پیش فروش بصورت اینترنتی از ساعت 11 روز یکشنبه هشتم بهمن آغاز خواهد شد.

شرکت پارس خودرو پیش فروش اینترنتی محصولات گروه رنو خود را بصورت آپشنال از یکشنبه هشتم بهمن آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیرحسن امیری، مدیر بازاریابی و فروش برند شرکای تجاری گروه خودروسازی سایپا با اعلام خبر بالا و این که معمولاً در فصل تابستان هموطنان برای سفرهای تابستانه اقدام می‌کنند و بسیاری در این زمان تصمیم به تعویض و یا خرید خودروی نو می گیرند، گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصمیم بر آن شد تا از هم‌اکنون دغدغه این دسته از مشتریان را برطرف کنیم و به همین منظور پیش فروش اینترنتی آپشنال خودروهای مگان، تندر 90 و پارس تندر با پیش پرداخت‌های متفاوت و با زمان تحویل تیر، مرداد و شهریورماه سال 92 انجام می‌شود.

وی افزود: به منظور دسترسی کاملاً یکسان تمامی افراد در سراسر کشور و به منظور راحتی بیشتر برای مشتریان این پیش فروش بصورت اینترنتی از ساعت 11 روز یکشنبه هشتم بهمن آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه قصد داشتیم از ورود واسطه‌ها جهت ثبت نام جلوگیری به عمل آوریم، محدودیت‌های کد ملی و غیر قابل صلح بودن را برای آن در نظر گرفتیم که علاقمندان جهت اطلاع بیشتر از آپشن‌ها و شرایط ثبت نام می‌توانند به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا www.saipagroup.ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز