خبرگزاری کار ایران

همزمان با اعلام فراخوان مقالات؛

موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت اعلام شد

کد خبر : ۳۳۴۳۴

مقالات ارسال شده باید کاملاً مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده برای دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بوده و در عین به‌روز بودن و ارائه محتوایی جدید و کاربردی، پیش از این در مجلات و کنفرانس‌های دیگر ارایه نشده باشند.

دبیرکل دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت از جمع‌بندی نهایی موضوعات این کنفرانس توسط کمیته علمی خبر داد.
به گزارش ایلنا، غلامرضا کاظمی دینان گفت: همان‌گونه که پیش از این اعلام شده بود، دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت با عنوان «روابط‌عمومی، صنعت و توسعه بازار» در سال آ‎ینده برگزار خواهد شد که موضوعات مقالات ارایه شده در این کنفرانس پس از جمع‌بندی نهایی اعضای کمیته علمی به این شرح تعیین شدند: «روابط‌عمومی، صنعت و بازاریابی»، «روابط‌عمومی، صنعت و تبلیغات»، «روابط‌عمومی، صنعت و مدیریت ارتباط با مشتری»، «روابط‌عمومی، صنعت و مخاطب‌پژوهی»، «روابط‌عمومی، صنعت و اقناع و ترغیب مشتری» و «روابط‌عمومی، صنعت و ارتقای برند».
وی افزود: همزمان با اعلام موضوعات دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت، فراخوان مقالات نیز منتشر شده و از همه اساتید، کارشناسان، صاحب‌نظران و متخصصان حوزه‌های روابط‌عمومی، صنعت، بازاریابی، تبلیغات و ارتباطات خواسته شده است مقالات خود را در بخش‌های یادشده حداکثر تا روز 20 اسفند 1391 از طریق پست الکترونیک info@i-pr.ir به دبیرخانه کنفرانس ارسال كنند.
کاظمی دینان تصریح کرد: مقالات ارسال شده باید کاملاً مرتبط با موضوعات در نظر گرفته شده برای دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت بوده و در عین به‌روز بودن و ارائه محتوایی جدید و کاربردی، پیش از این در مجلات و کنفرانس‌های دیگر ارایه نشده باشند.
وی ادامه داد: مقالات برگزیده شده از سوی کمیته علمی، در دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت ارائه شده و در کتاب مقالات همایش چاپ خواهند شد.
گفتنی است دومین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت 29 اردیبهشت‌‌‌ماه 1392 با حضور کارشناسان، اساتید، مدیران و فعالان حوزه‌های روابط‌عمومی و صنعت در تهران برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز