خبرگزاری کار ایران

فیاضی در گفت و گو با ایلنا:

برخی مصوبات عمرانی و فرهنگی دولت عملیاتی نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۹

به برخی از مصوبات دولت در سفرهای استانی بخصوص در حوزه‌های عمرانی و فرهنگی نگاه هم نشده است/به دلیل اینکه مصوبات از نظر کمی زیاد است هزینه‌های بسیاری برای عملیاتی شدن می‌طلبد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس در زمینه منابع هزینه‌های انجام مهر ماندگار حساس هستند و پیگیری‌های لازم را انجام داده‌اند ولی باید ببنیم که آیا مهر در کشور ما ماندگار خواهد شد یا نه.
 
عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در رابطه با مصوبات رئیس جمهور در سفرهای استانی که تاکنون عملیاتی نشده است گفت: با توجه به این که مصوبات دور اول، دوم و سوم رئیس جمهور متناسب با نیازهای کشور بوده است اما به دلیل اینکه مصوبات از نظر کمی زیاد است هزینه های بسیاری برای عملیاتی شدن می‌طلبد.

وی با بیان این مطلب که رئیس جمهور و هیات دولت در نظر دارند در قالب مهر ماندگار مصوبات را تا پایان سال جاری اجرایی کنند افزود: متاسفانه به برخی از مصوبات بخصوص در حوزه های عمرانی و فرهنگی نگاه هم نشده است و تنها در مورد این موضوعات ما مصوبه در اختیار داریم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در رابطه با عدم عملیاتی شدن مصوبات رئیس جمهور خاطر نشان کرد: برخی مدیران استانی آنقدر توانمند نبودند که بتوانند مصوبات عمرانی و فرهنگی را پیگیری کنند و کسی نیز بر آنها نظارت نکرده که چرا این مصوبات اجرا نشده است.

نماینده محمود آباد و نور درمجلس گفت: نمایندگان مجلس در زمینه منابع هزینه‌های انجام مهرماندگار حساس هستند و پیگیری‌های لازم را در این زمینه انجام داده‌اند اما باید ببینیم که آیا مهر در کشور ما ماندگار خواهد شد یا خیر؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز