خبرگزاری کار ایران

مدیركل امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت در گفتگو با ایلنا:

بازدید هیات‌ كشورهای خارجی از نمایشگاه بین المللی فرش ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۲

مشارکت‌کنندگان در این رویداد به مدت 4 روز محصولات خود را در زمینه انواع کف پوش‌ها، فرش ماشینی، موکت و صنایع وابسته به معرض نمایش خواهند گذاشت

مدیركل امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت گفت: هیات‌های تجاری كشورهای جمهوری آذربایجان و قزاقستان از پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرش ماشینی، انواع كف‌پوش و صنایع وابسته بازدید می‌كنند.

مهرداد جلالی پور، مدیركل امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پنجمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، فرش ماشینی و صنایع وابسته از تاریخ 12 لغایت 15 شهریور ماه سالجاری در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 11670 مترمربع مشتمل بر 11644 متر مربع فضای سرپوشیده داخلی و 26 مترمربع فضای سرپوشیده خارجی با حضور 95 شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود این در حالی است كه این نمایشگاه در سال گذشته در فضایی بالغ بر 9350 مترمربع برگزار شده بود كه رشد25 درصدی در متراژ مفید کل داشته است.

جلالی پور افزود: با توجه به هماهنگی‌های بعمل آمده هیات‌های تجاری از كشورهای جمهوری آذربایجان و قزاقستان از رویداد موصوف بازدید به‌عمل خواهند آورد.

وی گفت: مشارکت‌کنندگان در این رویداد به مدت 4 روز محصولات خود را در زمینه انواع کف پوش‌ها، فرش ماشینی، موکت و صنایع وابسته به معرض نمایش خواهند گذاشت همچنین در حاشیه این نمایشگاه کارگاه آموزشی و سمیناری تحت عنوان بررسی صادرات در صنعت فرش ماشینی، موکت با همکاری انجمن صنایع نساجی ایران برپا می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز