خبرگزاری کار ایران

با تصویب هیئت وزیران صورت گرفت؛

تعیین تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر

کد خبر : ۷۱۳۴۲

با موافقت دولت، تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر تعیین شد.

هیئت وزیران به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر از تاریخ 1/1/1388 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد (52000) ریال تعیین و برای یک بار اخذ می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیئت وزیران به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی تصویب کرد؛ تعرفه بیمه تامین اجتماعی برای هر متر مربع مسکن مهر از تاریخ 1/1/1388 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد (52000) ریال تعیین و برای یک بار اخذ می شود. سازمان تامین اجتماعی بیمه دیگری از پروژه های مسکن مهر دریافت نمی کنند و پس از دریافت کل این مبلغ موظف است ظرف مدت بیست روز برای صدور مفاصا حساب اقدام کند.

بر این اساس، میزان مالیات پروژه های مسکن مهر بابت هر واحد مسکن مهر از تاریخ 1/1/1388 در پروژه های تفاهم نامه سه جانبه با سازندگان و تعاونی ها و پیمانکاران فرعی طرف قرارداد با آنها با هر نوع قرارداد و با معرفی وزارت راه و شهرسازی حداکثر سه میلیون ریال برای هر واحد تعیین می شود و هیچ گونه مالیات دیگری به غیر از مالیات بر ارزش افزوده بابت خرید مصالح به این پروژه ها تعلق نمی گیرد.

این مصوبه از سوی محمدرضا رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور برای اجرا ابلاغ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز