خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در گفت‌و‌گوی ویژه خبری: /۳/

برای اجرای برنامه پول ملی منتظر ایجاد ثبات هستیم

asdasd
کد خبر : ۵۰۲۷۹

سهمی که در این میان به شرکت‌های دولتی داده‌ایم از سهم حقیقی آن‌ها هم بیشتر است به گونه‌ای که توانسته‌اند از محل هدفمندی یارانه‌ها درآمد جدیدی کسب کنند.

ایلنا: رئیس جمهور  با اعلام اینکه برنامه پول ملی آماده است ,تصریح کرد: ما منتظریم مقداری ثبات ایجاد شود تا آن را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود احمدی‌نژاد در ادامه سخنان خود در برنامه زنده تلویزیونی بااشاره زمان ارائه لایحه‌مالیاتی به مجلس عنوان کرد: در این لایحه تجربیات زیادی به کار گرفته شده که امیدوارم باتغییرات کمی اجرا شود چرا که اصلاح قانون مالیات‌ها و اجرای آن می‌تواند بدون فشار اقتصادی به مردم منابع دولت را احیا کند.

وی با اعلام اینکه برنامه پول ملی آماده است ,تصریح کرد: ما منتظریم مقداری ثبات ایجاد شود تا آن را اجرایی کنیم.

رئیس جمهوربابیان اینکه ما احکام جدیدی را برای بانک مرکزی قرار دادیم تا بتوانند نوسانات قیمت ارز را مدیریت کنند، گفت: علاوه بر این موضوع مسکن مهر کارهای علمی و فناوری و حمایت از پژوهش و آموزش هم با همین سرعت ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به بحث هدفمندی یارانه‌ها افزود: ما معتقدیم هدفمندی یارانه‌ها از بهترین روش‌ها برای کاهش سهم ارز نفتی در بودجه دولت و اقتصاد ملی و به معنی دریافت از همه مردم به شکل متناسب و توزیع یکسان پول است.

احمدی نژا د با تاکید براینکه ما امسال در زمینه حامل‌های انرژی کسری نداشتیم،گفت: این قسمت منابع خود را تامین می‌کند. در زمان اجرای قانون بحث این بود که سازمان هدفمندی یک شرکت دولتی است و شرکت دولتی هم همیشه طلب و بدهی دارد و کارش را ادامه می‌‌دهد، هر دستگاه دولتی در پایان سال هر چقدر که از بودجه‌اش باقی می‌ماند باید به خزانه بریزد و اگر کسری داشت هم باید از خزانه بگیرد.

وی افزود: سهمی که در این میان به شرکت‌های دولتی داده‌ایم از سهم حقیقی آن‌ها هم بیشتر است به گونه‌ای که توانسته‌اند از محل هدفمندی یارانه‌ها درآمد جدیدی کسب کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز