خبرگزاری کار ایران

یک مقام دولتی مطرح کرد:

«نام افراد خاص» دلیل کتمان لیست ارسالی احمدی‌نژاد به قوه قضاییه

asdasd
کد خبر : ۴۱۱۸۹

به نظر می‌رسد راحت‌ترین راه عبور از این مطالبه ملت، کتمان اصل نامه و اسامی پیوست آن باشد، در حالی که اصل نامه رییس‌جمهور حتی در رسانه‌ها نیز منتشر شده است.

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور قرار داشتن نام افرادی خاص در نامه و لیست ارسالی رییس جمهور به قوه قضاییه را از دلایل احتمالی کتمان ارسال این نامه دانست.

به گزارش ایلنا محمد شیخان در واکنش به اظهارات اخیر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر عدم ارسال اسامی 300 نفر بدهکار بانکی از سوی دولت به قوه قضاییه تصریح کرد: شاید دلیل اینگونه اظهارنظرها و فقدان انگیزه جدی برای پیگیری این مساله، قرار داشتن نام افراد خاصی در لیست پیوست نامه دولت باشد.

سرپرست معاونت ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور اظهار داشت: به نظر می‌رسد راحت‌ترین راه عبور از این مطالبه ملت، کتمان اصل نامه و اسامی پیوست آن باشد، در حالی که اصل نامه رییس‌جمهور حتی در رسانه‌ها نیز منتشر شده است.

وی درباره راهکار موثر پیگیری این موضوع و برخورد با متخلفان بانکی، با بیان اینکه به نظرم برای تحقق عدالت در این موضوع باید پرونده برخی از این افراد را به‌گونه‌ دیگری پیگیری کرد، افزود: شاید بهترین راه حل این است که مدعی‌العموم به این موضوع وارد شود و حق ملت را از دستگاه‌ قضا مطالبه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز