خبرگزاری کار ایران

احمدی‌نژاد در دیدار معاون رییس‌جمهور اندونزی تأكید كرد:

احساس دو ملت نسبت به یكدیگر دوستانه و برادرانه است

اقدامات بسیار گسترده‌ای پیش روی اعضای جنبش عدم تعهد وجود دارد كه باید با همكاری و هماهنگی، آنها را در راستای تحقق اهداف جنبش مدیریت كرد.

رییس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های جنبش عدم تعهد برای گسترش همكاری میان كشورهای عضو این جنبش گفت: اقدامات بسیار گسترده‌ای پیش روی اعضای جنبش عدم تعهد وجود دارد كه باید با همكاری و هماهنگی، آنها را در راستای تحقق اهداف جنبش مدیریت كرد.

به گزارش ایلنا،احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز (جمعه) در حاشیه آخرین روز از شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد در دیدار معاون رییس جمهور اندونزی روابط جمهوری اسلامی ایران و اندونزی را خوب و رو به رشد توصیف كرد و گفت: دو كشور همكاری‌ها و اقدامات خوبی در بخش‌های مختلف با یكدیگر دارند.

رییس‌جمهور خاطر نشان كرد: ایران و اندونزی دو كشور دوست و برادر هستند و احساس دو ملت نسبت به یكدیگر دوستانه و برادرانه است و امیدواریم با تلاش مسئولان دو كشور گام های بلندی در جهت توسعه روابط اجرای برنامه‌ها و مناسبات دو كشور برداشته شود.

معاون رییس جمهور اندونزی نیز در این دیدار ضمن تبریك به رییس‌جمهور بابت تصدی ریاست جنبش عدم تعهد، برگزاری شانزدهمین اجلاس را بسیار شایسته و موفقیت‌آمیز دانست و اظهار داشت: مطمئناً تصدی جمهوری اسلامی ایران بر ریاست جنبش عدم تعهد تأثیرات قابل توجه و فراوانی بر فعال شدن و تأثیرگذاری این جنبش خواهد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز