خبرگزاری کار ایران

رحیمی در مراسم تودیع وزیر ارتباطات:

منتفی شدن ادغام دو وزارتخانه راه و ارتباطات محتمل است

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۴۹

فناوری اطلاعات از اهمیت فراوان برخوردار و منشاء توسعه و پیشرفت برای کشور است/تودیع در کشور ما به معنای خداحافظی نیست

معاون اول رییس جمهور از امکان منتفی شدن ادغام دو وزارتخانه راه و شهرسازی در جلسه تودیع وزیر و معارفه سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (یکشنبه) در مراسم تودیع وزیر و معارفه سرپرست وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه باید قدردان زحمات و خدمات آقای تقی‌پور باشیم اظهار داشت: ایشان دارای اخلاق پسندیده هستند و بزرگواری ایشان اقتضا می‌کرد با وجود کسالت در این مراسم حضور پیدا کنند.

معاون اول رییس جمهور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات را فردی ارزشمند، متواضع، ‌متخصص و مدبر خواند و گفت: ‌ خداحافظی و جدایی از ایشان برای ما سخت است، اگرچه تودیع در کشور ما به معنای خداحافظی نیست و قطعا در زمینه‌های دیگر از دانش و توانمندی‌های ایشان استفاده خواهد شد.

رحیمی در ادامه با اشاره به وجود کار‌شناسان و متخصصان برجسته در وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: هرکدام از این مهندسین و متخصصین توانایی و قابلیت آن را دارند که بتوانند در راس یک وزارتخانه قرار گیرند.

وی حوزه فناوری اطلاعات این وزارتخانه را حوزه‌ای مهم برای کشور برشمرد و افزود: فناوری اطلاعات از اهمیت فراوان برخوردار و منشاء توسعه و پیشرفت برای کشور است به گونه‌ای که هیچگاه نمی‌توان از دانش و خدمات گسترده این بخش بی‌نیاز شد بنابر این باید طوری تدبیر کنیم که فناوری اطلاعات بصورت یک وزارتخانه باقی بماند.

رحیمی در پاسخ به سوال یکی از حاضرین در مراسم مبنی بر اینکه چرا برای سرپرستی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیران و متخصصان این وزارتخانه استفاده نشد، خاطر نشان کرد: در اینجا بحث ادغام این وزارتخانه با وزارت راه و شهرسازی مطرح است و به همین دلیل فعلا سرپرستی این وزارتخانه به وزیر راه و شهرسازی محول شده، اما اگر موضوع ادغام منتفی شود و قرار باشد وزیری منصوب گردد، ممکن است یکی از افراد برجسته در بدنه این وزارتخانه بعنوان وزیر تعیین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز