خبرگزاری کار ایران

در گفتگوی تلفنی با همسر طالبانی؛

رحیمی در جریان روند معالجات طالبانی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۳۱۰۷۸

رحیمی در این مکالمه تلفنی ضمن ابراز همدردی با همسر طالبانی و مردم عراق، از آمادگی همه جانبه جمهوری اسلامی ایران برای کمک و مشارکت در روند معالجات و اقدامات درمانی رییس جمهور عراق خبر داد.

محمدرضا رحیمی عصر دوشنبه در گفتگوی تلفنی با «هیرو ابراهیم احمد» همسر جلال طالبانی، رییس جمهور عراق، ضمن پیگیری روند درمان و معالجات طالبانی، برای وی آرزوی بهبودی کامل کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رحیمی در این مکالمه تلفنی ضمن ابراز همدردی با همسر طالبانی و مردم عراق، از آمادگی همه جانبه جمهوری اسلامی ایران برای کمک و مشارکت در روند معالجات و اقدامات درمانی رییس جمهور عراق خبر داد.

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر اینکه مردم و مسوولین جمهوری اسلامی ایران نگران و پیگیر وضعیت رییس جمهور عراق هستند، اظهار امیدواری کرد با دعای مردم مسلمان ایران و عراق آقای طالبانی هرچه زود‌تر بهبودی و سلامت کامل خود را به دست آورده و به جمع مردم عراق بازگردد.

همسر رییس جمهور عراق نیز در این مکالمه تلفنی ضمن قدر دانی از مردم و مسئولین ایران، با بیان اینکه جلال طالبانی هم اکنون در بیمارستانی در برلین بستری است، گفت: گروه پزشکی عراقی و آلمانی اطلاع داده‌اند که اوضاع جسمانی طالبانی ثابت شده و حال عمومی وی رو به بهبودی است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز