خبرگزاری کار ایران

ثروتی در گفت‌و‌گو با ایلنا؛

جبهه پایداری ثبات و استحکام برای طی مسیر ندارد

جبهه پایداری حزب و گروه نیست/باید حساب جبهه پایداری را از اصولگرایان جدا کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که جبهه پایداری از اعضا فراکسیون انقلاب و اخراجی‌های دولت تشکیل شده است گفت: تدوام کار جبهه پایداری مبتنی بر یک اصول پایدار نیست و برای ادامه مسیر ثبات استحکام ندارد.
موسی الرضا ثروتی در گفت‌و‌گو با ایلنا با بیان این مطلب که جبهه پایداری یک حزب و گروه نیست بلکه برخی طیف‌ها دور هم جمع شدند و اسم خود را جبهه پایداری گذاشته اند، گفت: مصرف جبهه پایداری تنها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی بود و در ریاست جمهوری نیز کاندیدا خواهند داشت و ورود پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: باید حساب جبهه پایداری را از اصولگرایان جدا کرد چراکه چارچوب جبهه پایداری با اصولگرایان تفاوت‌هایی دارد با توجه به اینکه بخشی از اصولگرایان شمرده می‌شود.

ثروتی بیان کرد: جبهه پایداری تشکلی از فراکسیون انقلاب و اخراجی‌های دولت است که این جبهه را تشکیل داده‌اند پس تدوام کار این جبهه نیز مبتنی بر یک اصول پایدار نیست.

وی افزود: امکان دارد که در هر زمانی تعدادی از افراد جبهه پایداری از این گروه جدا شوند و طیف خاصی را تشکیل دهند.

نماینده بجنورد در مجلس گفت: جبهه پایداری برای ادامه مسیر ثبات استحکام ندارد نمی‌تواند با این روش و سلایق‌ در عرصه انتخابات قدم‌هایی را بردارد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه  جبهه پایداری در انتخابات ریاست جمهوری از چه طیف و گروهی حمایت می‌کنند گفت: هنوز اطلاعی در این زمینه از سوی جبهه بیان نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز