خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در صحن علنی:

گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی در صحن مجلس قرائت شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۹۶۰

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خواستار ارائه گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی توسط هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه به صحن و قرائت آن در جلسه علنی مجلس شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا میرتاج‌الدینی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری عنوان کرد: با توجه به اینکه جلسات سه‌شنبه‌های نظارتی در مجلس یازدهم به پایان خود نزدیک است لازم است که گزارش‌ تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی که مالک شریعتی رئیس هیأت نیز گزارش آن را قرائت کرده است به صحن بیاید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس ادامه داد: گزارش این مهم به هیأت رئیسه کمیسیون بودجه ارائه شده و باید به صحن مجلس ارجاع شود تا در صحن قرائت شود. لازم به ذکر است ۱۹ نفر از اعضای کمیسیون موافقت کردند که این گزارش به صحن مجلس بیاید، نمی‌دانم چرا هیأت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه با ارائه این گزارش به صحن موافقت نکرده است.

وی با بیان اینکه در این تحقیق و تفحص به دنبال آسیب‌شناسی و وضع مقررات برای جلوگیری از پرداخت‌های نجومی بوده‌ایم، افزود: این موضوع همچنین مطالبه رهبر معظم انقلاب نیز بود که در سال ۹۵ فرمودند کاری در این زمینه انجام نشده است لذا انتظار دارم همکاران ما در کمیسیون برنامه و بودجه هرچه سریعتر این گزارش را به صحن مجلس ارائه کنند.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر با اشاره به عضویت میرتاج‌الدینی در کمیسیون برنامه و بودجه گفت: این موضوع را در کمیسیون حل کنید، اگر چنین گزارشی به هیأت رئیسه ارائه شود آن را در دستور قرار خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز