خبرگزاری کار ایران

اتفاقات سربازی بازیکنانم بی سابقه است؛

اسکوچیچ: امیدوارم بازیکنانم مقابل تراکتورسازی جسورانه بازی کنند / با ۴ بازیکن غایب کار سختی داریم

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۶۱۸

سرمربی فولاد خوزستان با ابراز ناراحتی از مشکلات مربوط به سربازی بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: این اتفاقات در فوتبال بی سابقه است و بیش از هر تیمی هم گریبان تیم ما را گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امیدوارم بازیکنانم در دیدار مقابل تراکتورسازی جسورانه بازی کنند.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم فولاد خوزستان درباره بازی با تراکتورسازی گفت: ما قبل از این سه بازیکن داشتیم که مشکل سربازی داشتند ولی الان این تعداد متاسفانه به چهار نفر رسیده است. به غیر از این چهار بازیکن، ایوب والی به علت مشکل دوپینگ و چاگو به علت مصدومیت نمی توانند ما را در بازی فردا همراهی کنند. با داشتن این تعداد بازیکن غایب کار بسیار دشواری در بازی فردا خواهیم داشت.

وی با ابراز ناراحتی از مشکلات مربوط به سربازی بازیکنان تیمش خاطر نشان کرد: این اتفاقات در فوتبال بی سابقه است و بیش از هر تیمی هم گریبان تیم ما را گرفته است. به هر حال امیدوارم افراد جایگزین با شهامتی که از خود نشان می دهند جسورانه بازی کنند تا بتوانیم ادامه راه مان را نیز با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان ادامه داد: تماشاگران ما تا این جای کار بسیار خوب از ما حمایت کرده اند و امید من این است که در بازی فردا و بازی های آینده نیز به حمایت شان از تیم ادامه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز