خبرگزاری کار ایران

دایی در تمرین عصر امروز پرسپولیس:

افتخارم می‌کنم توسط احمدی‌نژاد و گودرزی اخراج شدم / آقایان پاداش مصاحبه هایشان را گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۵۶۵

افتخارم این است که دوبار اخراج شدم؛ یکبار توسط احمدی‌نژاد رئیس جمهور و بار دیگر توسط وزیر ورزش و جوانان(گودرزی). امیدوارم وزیر به ورزش خدمت کند اما این زنگ خطر بزرگی برای ورزش است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه باید حکم برکناری‌اش را بزنند، اعلام کرد افتخارش این است دوبار اخراج شده، یکبار توسط آقای احمدی‌نژاد رئیس جمهور و بار دیگر توسط وزیر ورزش(گودرزی). وی همچنین گفت: به آقایانی که می‌آیند، تبریک می‌گویم زیرا آنها پاداش مصاحبه‌های خود را گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی دایی در حاشیه تمرین عصر امروز تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: فکر می‌کنم این ذات فوتبال این است اما راهی که در پیش گرفته شده، درست نیست. آقایان بهترین از این‌‌ها می‌توانستند برخورد کنند.

وی اضافه کرد: من حرفه‌ای هستم و با قرارداد آمدم، دنبالم آمدند و با خبر سایت‌ها نمی‌‎روم. آنها باید حکم برکناری‌ام را زده و به من اعلام کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: این جریان از اسفندماه سال گذشته رخ داد، زمانی که تیم ما با وزارت ورزش مشکل پیدا کرده بود و از همان زمان وزیر ورزش دنبال برکناری من بود. امسال هم از روزی که رحیمی آمد، همه تلاش خود را کرد تا به اهداف خود برسد.

وی اضافه کرد: مطمئنا ما امسال خوب نتیجه نگرفتیم اما بحران را رد کرده و از نظر فنی روز به روز بهتر بازی می‌کردیم. به نظر من اگر اجازه می‌دادند، این تیم می‌توانست نتیجه بگیرد. من از تمام هواداران پرسپولیس حلالیت می‌طلبم زیرا همه ما یک روز می‌آئیم و یک روز می‌رویم.

دایی با اشاره به اینکه به کار فنی بازیکنانش اعتماد دارد، عنوان کرد: مطمئن هستم آنها می‌توانند نتیجه بگیرند. هواداران باید علی دایی را فراموش کنند و تنها به حمایت از پرسپولیس بپردازند.

وی با انتقاد از تصمیم هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سیستم و روشی که آقایان به کار می‌برند، خوب نیست. البته من به آقایانی که می‌آیند، تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها نتیجه بگیرند. آنها پاداش مصاحبه‌های خود را گرفتند و مطمئن هستم گذشت زمان همه چیز را به مردم نشان می‌دهد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: افتخارم این است که دوبار اخراج شدم، یکبار توسط احمدی‌نژاد رئیس جمهور و بار دیگر توسط وزیر ورزش و جوانان(گودرزی). امیدوارم وزیر به ورزش خدمت کند اما این زنگ خطر بزرگی برای ورزش است زیرا کسانی که از فوتبال چیزی نمی‌دانستند و فقط پول داشتند و به قول خود وزارت ورزش هزینه سه تیم تهرانی را پرداخت می‌کنند، در مورد ورزش تصمیم می‌گیرند.

وی اضافه کرد: بنده از این بابت متاسفم که چنین تصمیمی گرفته شد زیرا پرسپولیس باشگاهی است که می‌تواند جدایی مربی و بازیکن را بهتر اعلام کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز