خبرگزاری کار ایران

وضعیت مصدومان پرسپولیس تشریح شد؛

رضا نوروزی به زودی زیر تیغ جراحی / بازگشت دغاغله و علی‌عسگر

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۱۵۵

پزشک پرسپولیس همچنین از برنامه‌ریزی برای آغاز تمرینات گروهی مهدی دغاغله خبر داد، ضمن آنکه اعلام کرد کشاله هادی نوروزی هم برطرف شده اما روند درمان وی همچنان ادامه خواهد داشت.

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بررسی MRI صورت گرفته از مصدومان توسط پزشک متخصص نسبت به روند بهبودی بازیکنان ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا و بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، مصدومان پرسپولیس شنبه برای انجام MRI تشخیصی اعزام شدند که بعد از بررسی مشخص شد بهبودی بازیکنان روند خوبی را طی می‌کند.

کادر پزشکی در این ارتباط توضیح داد که ترمیم آسیب‌دیدگی‌ها خوب پیش رفته ولی ملاحظات پزشکی برای جلوگیری از هرگونه ریسک و طی شدن مراحل درمان و آماده سازی به طور کامل در دستور کار است.

بر همین اساس اعلام شد؛ حمیدرضا علی عسگر از امروز تمرین پرفشارتری را انجام خواهد داد و قرار است بعد از بازی با پدیده به تمرینات گروهی برگردد. پزشک پرسپولیس همچنین از برنامه‌ریزی برای آغاز تمرینات گروهی مهدی دغاغله در هفته آینده خبر داد، ضمن آنکه اعلام کرد هماتوم کشاله هادی نوروزی هم برطرف شده اما روند درمان وی همچنان ادامه خواهد داشت.

رضا نوروزی هم در روزهای آینده برنامه فیزیوتراپی و درمان را برای کاهش التهاب زانو و آماده شدن برای جراحی ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز