خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر فوتبال؛

فولاد ۲ - پرسپولیس صفر؛ اوجگیری جوانان اسکوچیچ / ادامه شکست های دایی در اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۹۷۸

تیم پرسپولیس که لیگ را با تساوی برابر نفت آغاز کرده بود، در دومین دیدار خود برابر قهرمان لیگ سیزدهم نیز نمایش قابل قبولی نداشت تا علی دایی در همین شروع فصل زیر فشار انتقادات قرار بگیرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با تحمیل شکست دو بر صفر به پرسپولیس بار دیگر در لیگ برتر اوج گرفت. پرسپولیس هم با ادامه شکست های خود در اهواز نخستین شکست لیگ چهاردهم را تجربه کرد تا بدون برد به کما برود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته دوم رقابت های لیگ برتر عصر امروز پنجشنبه و از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد که در پایان تیم فوتبال فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر سرخپوشان پایتخت را با شکست بدرقه کند و نخستین شکست فصل را به تیم علی دایی تحمیل نماید.

تیم فوتبال پرسپولیس که چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر را با تساوی برابر نفت آغاز کرده بود، در دومین دیدار خود برابر قهرمان فصل سیزدهم نیز نمایش قابل قبولی نداشت تا علی دایی در همین شروع لیگ زیر فشار انتقادات قرار بگیرد.

شاگردان علی دایی که در هفته اول برابر نفت به تساوی رسیده بودند برای رسیدن به سه امتیاز راهی اهواز شدند و امیدوار بودند با پیروزی برابر قهرمان فصل گذشته وضعیت بهتری در جدول رده بندی پیدا کنند اما فولادی ها نمایش بهتری داشتند و موفق شدند به یک پیروزی ارزشمند دست پیدا کنند.

در ثانیه های پایانی نیمه اول سروش رفیعی موفق شد از آشفتگی مدافعان پرسپولیس استفاده کند و دروازه نیلسون را باز کند. در نیمه دوم باز هم این فولاد بود که تیم برتر میدان لقب گرفت و موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشت. با این حال علی دایی جبران گل خورده تعویض هایی را در تیمش انجام داد اما در دقیقه ۵۳ این اسماعیل شریفات بود که یکبار دیگر به علی دایی ثابت کرد مدافعانش صلابت گذشته را ندارند.

شریفات در این دقیقه با عبور از چند مدافع پرسپولیس و حرکت در عمق ضربه محکمی را راهی دروازه نیلسون کرد که توپ به گوشه سمت راست دروازه رفت و دومین گل فولاد به ثمر رسید.

پرسپولیس پس از این گل تلاش کرد تا بتواند یکی از گل های خورده را جبران کند اما در شرایطی که این تیم برنامه ای برای نزدیک شدن به دروازه فولاد نداشت، در دقیقه ۸۵ پیام صادقیان با اعتراض به قضاوت داور با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد.

صادقیان پس از اینکه کارت قرمز را مقابل خود دید ضربه ای با دست به اکبریان داور مسابقه زد و با اعتراضی که داشت از زمین خارج شد تا پرسپولیس دقایق پایانی را ۱۰ نفره دنبال کند.

در این دیدار بازیکنان پرسپولیس ۵ کارت زرد گرفتند و پیام صادقیان نیز به دلیل رفتار ناشایست و برخورد با داور کارت قرمز گرفت و در دقایق پایانی از زمین بازی اخراج شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز