خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم پولادی را نگه داریم؛

رحیمی: استعفایی در کار نبود / جلسه خوبی با اسپانسر داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۷۷۵

بدون تردید باشگاه بزرگی چون پرسپولیس همه روزه با مسائل و مشکلات مختلف روبرو می‌شود که آنها را با کمک وزارت ورزش، هیأت مدیره و اسپانسر از پیش رو بر می‌داریم.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: با حضور خادم و گرشاسبی نشست خوبی با اسپانسر داشتیم تا این فصل را با قدرت و هماهنگی بیشتر ادامه بدهیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی افزود: به منظور ایجاد هماهنگی‌های لازم در موارد مختلف، در وزارت ورزش و جوانان با حضور آقایان؛ امیر رضا خادم و گرشاسبی نشست خوبی با اسپانسر باشگاه داشتیم تا این فصل را با قدرت بیشتری ادامه بدهیم.

وی ادامه داد: هر چند بین باشگاه پرسپولیس و شرکت بهنام پیشرو کیش به عنوان اسپانسر باشگاه مساله خاصی وجود نداشت، این نشست برگزار شد و برای همکاری‌های نزدیک‌تر و بیشتر هماهنگی‌های لازم به عمل آمد تا در مواردی که مد نظر طرفین قرار داشت، برای اجرای بهتر برنامه‌ها تصمیم‌گیری کنیم. بر این اساس جلسه خوبی را پشت سر گذاشتیم که خادم در جریان آن نقش بسزایی را ایفا کردند.

رحیمی با اشاره به پاره‌ای شایعات طرح شده در روزهای اخیر تصریح کرد: هیچ استعفایی در کار نبود و مسائل مربوط به باشگاه و تیم را همه روزه به طور جدی پیگیری می‌کنم و برای حضور هر چه قدرتمندتر پرسپولیس در صحنه‌های مختلف با تمام قوا در تلاش هستیم. بدون تردید باشگاه بزرگی چون پرسپولیس همه روزه با مسائل و مشکلات مختلف روبرو می‌شود که آنها را با کمک وزارت ورزش، هیأت مدیره و اسپانسر از پیش رو بر می‌داریم.

مدیر عامل پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی گفت: از جمله مسائلی که در روزهای گذشته پیگیر آن بودم، موضوع پولادی بود که در نهایت از ساعت ۱۸ دیروز جلسه خوبی داشتیم و در تلاش هستیم با مذاکراتی که در حال انجام است، او را هر چه زودتر در کنار خودمان داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز