خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان غربی:

روح اسلامی در کالبد جهان اسلام، مدیون مجاهدت دلاورمردان ایران اسلامی است

استاندار آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری استانداری با حضور نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبلیغات سوء دشمنان نظام نباید مسئولین را از خدمتگزاری هر چه بیشتر و بهتر به مردم باز دارد.

ارومیه – ایلنا: استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: روح اسلامی در کالبد جهان اسلام مدیون مجاهدت دلاورمردان ایران اسلامی است و بر ما مسئولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وطیفه است تا با روشنگری‌های مختلف زوایای پنهان و دست نخورده دفاع مقدس را برای جهانیان بازگو کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ارومیه، وحید جلال‌زاده عصر رو گذشته در جلسه شورای اداری استان که با حضور سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سید الشهدا، حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، فرمانداران و مدیران دستگاههای مختلف اجرایی استان در محل سالن امام علی (ع) شهرستان ارومیه برگزارشد گفت: با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت و هفته دفاع مقدس، این هفته نشانه ایثار و استقامت یک ملت دلاور است و خون ۱۲ هزار شهید استان و هزاران جوان پاک این مرز و بوم برای اعتلای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به زمین ریخته شده است که ما باید این روز‌ها را گرامی بداریم.

وی عنوان کرد: شهادت سردارانی همچون سردار شهید بهرامی و دیگر پاسداران این مرز و بوم افتخار و عزت روز افزون را برای استان آذربایجان غربی به ارمغان می‌آورد.

استاندار آذربایجان غربی هفته دفاع مقدس را نشانه حیثیت و آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطر نشان کرد: به گفته امام خمینی (ره) در دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی در هم شکست.

جلال‌زاده ابراز کرد: ایران اسلامی گردنه‌های خطرناکی را با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری طی کرده است که از این پس هم با راهنمایی‌ها و رهنمود‌های معظم له قله‌های پیروزی را یکی پس از دیگری طی خواهد کرد.

وی تغیرات صورت گرفته در جهان اسلام را نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: ملت ایران اسلامی و جمهوری اسلامی ایران در این تغیرات نقش اول را دارد و بدین طریق توانست جریان جهانی را تغییر داده و باعث شود که مستکبران جهان به قدرت اسلام در عرصه‌های مختلف پی ببرند.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: اهانت عده‌ای بی‌خرد و کور دل به پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) باعث رسوایی این عوامل کور دل در جهان شده و این اعمال نشان از عجز و ناتوانی آنها در مقابله با جریان اصیل اسلامی است و به فضل الهی این حرکات مذبوحانه نیز محکوم به شکست است.

جلال‌زاده موفقیت و پیروزی دین مبین اسلام را در عرصه‌های مختلف نشات گرفته از فطری بودن و منطقی بودن این دین الهی دانست و عنوان کرد: اسلام به فطرت بشر توجه کرده و در بخش‌های مختلف مردم را به تعقل در دین مبین اسلام دعوت کرده،که این‌‌ همان رمز پیروزی اسلام عزیز در عرصه‌های جهانی است.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به دیدار اخیر هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت با اشاره به برجستگی‌های دولت‌های نهم و دهم این دولت‌ها را با شاخصه‌های مهمی ارزیابی کردند.

جلال‌زاده ادامه داد: احیاء گفتمان امام (ره) و انقلاب اسلامی و افتخار به انقلابیگری، ساده زیستی، کارهای وسیع عمرانی در مناطق محروم و ارتباط با مردم و دیدار چهره به چهره با آنان در سفر‌های استانی را از جمله مواردی می‌توان دانست که رهبر معظم انقلاب در بیانات خود نسبت به دولت خدمتگزار بیان فرمودند.

وی با اشاره به برنامه‌های دولت در سال آخر خدمت گزاری ابراز کرد: دولت برای اتمام طرح‌های نیمه تمام خود طرحی به نام طرح مهر ماندگار را در کشور اجرایی می‌کند که این طرح در استان با ۴۸ پروژه ملی و ۶۰ پروژه استانی در حال اجراست.

ستاندار آذربایجان غربی با اشاره به تبلیغات سوء رسانه‌های غربی در مورد تحریم‌ کشور‌های غربی بر علیه جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: این گونه تبلیغات نباید ما را دچار ضعف کند و باید مسئولین با قوت و قدرت بیشتری بر خدمتگزاری به مردم استان تاکید کنند.

جلال‌زاده با اشاره به لزوم صرفه جویی در بخش‌های مختلف اداری استان گفت: صرفه جویی به عنوان یک اصل در اسلام می‌تواند کارگشای بسیاری از مسائل باشد و ما نیز باید این موضوع را در هزینه‌های جاری و عمرانی رعایت کنیم.

وی اضافه کرد: با توجه به تاکید حجت الاسلام قریشی تکریم ارباب رجوع و احترام به آن‌ها دیگر اصل مهمی است که مسئولین استانی باید مد نظر قرار داده و ‌‌نهایت سعی خود را در حل مسائل و مشکلات مردم به کار ببندند.

استاندار آذربایجان غربی شرکت مسئولین و کارگزاران در نماز‌های جمعه و جماعت را مهم دانست و اظهار داشت: نماز‌های جمعه و جماعت سنگر‌های اسلام و انقلاب هستند و مسئولین باید در شرکت در این برنامه‌ها تاکید داشته باشند.

جلال‌زاده در ادامه با اشاره به کمک‌های ارسالی به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی نیز بیان کرد: دستگاههای مختلف ذیربط در استان همکاری‌های خوبی را در جهت آبادانی و ارسال کمک‌های مختلف درمانی و غیره به زلزله زدگان استان آذربایجان شرقی انجام داده‌اند که این گونه فعالیت‌ها جای تقدیر و تشکر دارد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان از انعکاس دستاورد‌های نظام در بخش‌های مختلف توسط رسانه‌های گروهی تشکر و ابراز کرد: این گونه اقدامات باعث نشان دادن عزت ملی ایران اسلامی برای جهانیان است و اقدامات مختلف نظام بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف را در معرض دید قرار می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز