خبرگزاری کار ایران

استاندار سیستان و بلوچستان گفت:

هفته وحدت فرصتی برای تحکیم وحدت شیعه و سنی است

کد خبر : ۴۱۷۹۸

هفته وحدت فرصت مناسبی برای تبیین و معرفی ویژگی و فضایل اخلاقی گوهربار پیامبر اکرم(ص) و تحکیم وحدت بیشتر شیعه و سنی است. مهندس «حاتم ناروئی» در سفر به بخش سرباز و دیدار با مردم این بخش با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص)، و تاکید بر ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی اظهار داشت: باید با وحدت و یکدلی احکام پیامبر اکرم (ص) را عمل، و دستورات آن بزرگوار را در جامعه زنده نگه داریم.

ایلنا ـ زاهدان مهندس «حاتم ناروئی» در سفر به بخش سرباز و دیدار با مردم این بخش با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر اسلام(ص)، و تاکید بر ضرورت اتحاد بین شیعه و سنی اظهار داشت: باید با وحدت و یکدلی احکام پیامبر اکرم (ص) را عمل، و دستورات آن بزرگوار را در جامعه زنده نگه داریم.

به گزارش ایلنا:نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مردم سرباز همواره مردمانی غیور و پیرو ولایت فقیه بوده و این مطلب را با حضور خود در مراسمات ملی و مذهبی ثابت نموده اند.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم در گرو وحدت و همدلی است، اذعان داشت: مسئولان باید با وحدت و همدلی و هوشیاری در خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنان تلاش زیادی از خود نشان دهند و از هرگونه حرکاتی که باعث خوشحالی دشمنان اسلام و نظام می‌شود دوری کنند.

مهندس ناروئی با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تبریک این ایام، گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی در حقیقت نقطه عطفی در تاریخ ایران است و در این ایام، نظام ستم‌شاهی سرنگون شد و حکومت جمهوری اسلامی ایران با سه عامل رهبری حضرت امام خمینی (ره) ایمان و اعتقاد به مبانی اسلام و وحدت و اتحاد ملت استقرار پیدا کرد و مردم نیز با اکثریت آراء این حکومت را تأیید کردند.

وی در ادامه خواستار همکاری هرچه بیشتر دستگاه‌های اجرایی و مردم برای پاسداشت جشن‌های انقلاب شد و بر آمادگی شهرهای استان برای برگزاری این جشن‌ها تاکید کرد.

استاندار از سرباز به عنوان منطقه‌ای دارای مزیت های منحصر به فرد یاد کرد و گفت: رویکرد اصلی ما برای توسعه متوازن در نقاط مختلف استان، تقویت توانمندی های سرزمینی و سرمایه گذاری های منطقه‌ ای مبتنی بر قابلیت ها و استعدادهای آن است.

رئیس شورای تامین سیستان و بلوچستان در ارتباط با درخواست مسئولان بخش سرباز برای شهرستان شدن این بخش گفت: با شهرستان شدن بخش سرباز موافقم و کارشناسان باید وجود شاخص‌های لازم برای این امر را در بخش سرباز تأیید کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز