خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای شهر کبودرآهنگ تعیین شدند

کد خبر : ۸۲۳۲۲

فرماندار کبودرآهنگ گفت: مردم کبودراهنگ روز 24 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی اعضای شورای شهر را انتخاب کردند.

ایلنا: مسلم غلامی با بیان اینکه مردم شهرستان روز گذشته از نخستین ساعات رأی‌گیری با حضور در شعبات اخذ رأی آرای خود را به صندوق‌ها انداختند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر کبودرآهنگ هفت نفره است و به فکرهای نو در انتخابات رأی دادند.

وی ادامه داد: شورای شهر جدید باید تلاش بیشتری برای عمل به وعده‌های تلاش بیشتری کنند و در راستای توسعه شهر همت بگمارند.

فرماندار کبودرآهنگ به اسامی اعضای شورای شهر منتخب شهر کبودرآهنگ اشاره کرد و یادآور شد: تقی اسماعیلی، ناصر مطلبی، بهناز مجیدزاده، ناصر قیطاسی، غلامرضا بابایی، محمد رهگشا و نادر کرمی به عنوان اعضای جدید شورای شهر کبودراهنگ انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: مردم شهر شیرین‌سو نیز در روز 24 خرداد با حضور در پای صندوق‌های رأی عمران سحابی، طیب زارعی، حسینعلی حاجی‌کبیر، ولی‌الله زارعی و سعید امامی را به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر شیرین‌سو انتخاب کردند.

غلامی افزود: اهالی ولایمتدار شهر گل‌تپه با مشارکت بالای خود در انتخابات خلیل محسنی، محمد طاهری زاده، علی اصغر بهرامی صفت، سیف‌الله محسنی و محمد شکری صامت را برای چهار سال تصدی شورای شهر گل‌تپه انتخاب کردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز