خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم همدان در مجلس:

زندگی جوانان با حضور در محافل معنوی بیمه می‌شود

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید می تواند با ارائه صحیح فرهنگ رضوی در فرهنگ سازی نوین قشر جوان موثر باشد.

همدان – ایلنا: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این جشن‌ها با ارائه صحیح فرهنگ و سیره‌ رضوی به دانشجویان و قشر جوان جامعه می‌توانند در فرهنگ‌ سازی صحیح دینی در سطح کشور بسیار تاثیرگذار باشند.

به گزارش‌  خبرگزاری ایلنا به نقل از ستاد اطلاع‌ رسانی جشن‌های مردمی زیرسایه خورشید، امیر خجسته با اشاره به حضور دانشجویان خارجی مقیم ایران و تأثیرپذیری آنها از فرهنگ ‌رضوی، عنوان کرد: دانشجویان خارجی مقیم ایران با آشنایی و آگاهی از معارف رضوی و سیرهٔ امام رضا (ع) پس از مراجعت به کشور خود به ترویج این علوم و معارف می‌پردازند.

رئیس کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور درمجلس شورای اسلامی همچنین حضور کاروان خدام بارگاه منور رضوی درسایر کشور‌ها را اتفاقی مهم دانست و افزود: برگزاری جشن‌های مردمی" زیر سایه خورشید" در سایر کشور‌ها و اشاعه و نشر فرهنگ رضوی و سیره‌ و سنت حضرت امام رضا (ع) می‌تواند افراد زیادی را به دین اسلام دعوت و جذب کند.

نماینده مردم همدان در مجلس ‌شورای ‌اسلامی ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از آموزه‌های ناب اسلامی و اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام نیز آمیخته با فرهنگ‌ رضوی است.

خجسته تصریح کرد: برگزاری جشن‌های معنوی و ترویج و اشاعه فرهنگ ‌رضوی، در مقابله با جنگ نرم نقشی اساسی دارد و مشت محکمی بردهان ابرقدرت‌ها است.

گفتنی است، پنجمین دوره جشن‌های ‌مردمی ‌و معنوی زیرسایه‌ خورشید، توسط شبکه جوانان رضوی وابسته به موسسه خدمات مشاوره‌ای جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس‌رضوی همزمان با دهه کرامت از ۲۸ شهریور لغایت هفتم مهرماه سال جاری درسطح ۲۲ استان و ۱۰۰ شهر کشور و همچنین ۱۲ شهر در کشورهای عراق، افغانستان، لبنان و هندوستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز