خبرگزاری کار ایران

جشنواره زمستانی امسال همدان بهتر شده است

کد خبر : ۴۱۰۹۷

فرزاد لباسی، مدیر برنامه شب فرهنگی جشنواره زمستانی در همدان در همدان اظهار داشت: این برنامه فرهنگی در دو ساعت همراه با مجری، خواننده پاپ، موسیقی سنتی و آیتم‌های نمایشی طرح‌ریزی شده است.

ایلنا-همدان: مدیر برنامه شب فرهنگی جشنواره زمستانی در همدان گفت: در برنامه شب فرهنگی جشنواره زمستانی گزیده‌ای از نمایش «نقشه‌های حسن کچل» نیز به روی صحنه می‌رود.

مدیر برنامه شب فرهنگی جشنواره زمستانی در همدان با اشاره به استقبال عمومی از برگزاری شب فرهنگی در نمایشگاه بین‌المللی همدان این برنامه را گامی در راستای شادسازی مراجعان دانست.

وی با بیان اینکه مجری این برنامه، (آقای وثاق) از پیشکسوتان همدان است، تصریح کرد: موسیقی پاپ نیز توسط آقای مرادیان(از خوانندگان استان همدان) و موسیقی سنتی نیز کنسرتی از گروه آقای شهسواران است که به روی صحنه می‌رود و به صورت زنده به اجرا درمی‌آید.

به گفته لباسی، برنامه شب فرهنگی جشنواره زمستانی همه گروه‌های سنی و اقشار مختلف را مخاطب قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه این برنامه تا پایان جشنواره زمستانی به روی صحنه می‌رود، عنوان کرد: از روز سوم جشنواره زمستانی این برنامه در سایر شهرستان‌های استان همدان برگزار خواهد شد.

مدیر برنامه شب فرهنگی جشنواره زمستانی با بیان اینکه سال گذشته نیز در جشنواره زمستانی همدان این برنامه به اجرا درآمد، گفت: کیفیت و کمیت این برنامه و جشنواره زمستانی امسال بهتر شده است.

وی در پایان سخنانش از ارتقای هزینه مالی برای اجرای برنامه شب فرهنگی امسال سخن راند و از مسئولان جشنواره زمستانی در این زمینه تشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز