خبرگزاری کار ایران

با حضور رئیس جمهور/

افتتاح 3 هزار و 596 واحد مسکن مهر در ملایر

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۹۱

فرماندار ملایر در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: در شهرستان ملایر 3 هزار و 596 واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود که از این تعداد 2 هزار و 430 واحد مربوط به شهر ملایر و مابقی مربوط به شهرهای دیگر است.

ایلنا-همدان: حسن خیریانپور، با بیان اینکه، 222 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر، در 4 شهر ازندریان، زنگنه، جوکار و سامن افتتاح می شود، اظهار داشت: همچنین 944 واحد در بافت فرسوده شهر ملایر افتتاح می شود.

وی ادامه داد: به دلیل موقعیت ویزه مسکن مهر ملایر و قرار گرفتن آن در یکی از بهترین نقاط، این واحدها از بهترین مساکن مهر کشور محسوب می شوند.

خیریانپور گفت: ملایر دارای بیشترین مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر استان و همچنین جز شهرستان های خوب کشور است.

وی بیان کرد: بیش از 8 هزار واحد مسکن مهر نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر این شهرستان در حال ساخت است که این واحدهای مسکن مهر در قالب 4 بخش تحویل مردم می شود.

وی اظهار داشت: این قالب ها شامل تعاونی ها، بافت های فرسوده، خود ماکین و شهرهای زیر 25 هزار نفر است.

حسن خیریان‌پور افزود: با این طرح ها رئیس جمهور امروز 19 هزار و 870 واحد مسکن مهر در سطح استان را افتتاح می‌کند که از این تعداد 7 هزار واحد مسکن شهرهای بالای 25 هزار نفر، هزار و 884 واحد شهرهای زیر 25 هزار نفر، 7 هزار و 454 واحد مسکن روستایی، 3 هزار و 532 واحد مسکن بافت فرسوده است.

وی همچنین با حضور در دو باب از این واحدها کلید آنها را به طور نمادین به مالکانش واگذار کرد.

پایان پیام

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز