خبرگزاری کار ایران

در دهه سوم صفر‎؛

نان رایگان در نانوایی‌های کبودرآهنگ پخت و توزیع می شود

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۳۷

سرپرست اوقاف و امورخیریه شهرستان کبودراهنگ از پخت و توزیع رایگان نان در نانوایی‌های شهرستان کبودراهنگ در دهه سوم صفر در این شهرستان بر اساس نیت واقف خبر داد.

ایلنا-همدان: حجت‌الاسلام ابوذر عباسی با بیان اینکه در عزاداری امام حسین (ع) باید نیت‌ها خالص باشد، اظهار داشت: بر این اساس این مجالس کانون وحدت و نشانه‌هاى ایثار و فداکارى می‌شود که در این زمینه نیز نیات واقفان خیراندیش در برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت و خصوصاً امام حسین (ع) بسیار است.

به گزارش ایلنا؛ وی تأکید کرد: با توجه به اهمیت نهضت عاشورا و هدف قیام کربلا باید هرچه می‌توانیم به مراسم عزاداری امام حسین (ع) توجه بیشتری داشته باشیم و به آن استمرار ببخشیم تا آموزه‌های بیشتری کسب شود.

سرپرست اوقاف و امور خیریه شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: عزاداران امام حسین (ع) با تمام سعی و کوشش مجالس عزاداری را در ماه محرم و صفر برپا کنند اما به هیچ وجه نگذارند که خرافات یا بدعت‌ها در این محافل رخنه پیدا کنند.

وی با اشاره به نیات واقفان خیراندیش در زمینه‌های مختلف دارالایتام، روضه‌خوانی اباعبدالله (ع) و... عنوان کرد: براساس اجرای نیات واقفان خیراندیش در دهه سوم ماه صفر پخت و توزیع رایگان نان در نانوایی‌های شهرستان کبودراهنگ نیز انجام خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه زمانی وقف در زمینه نهضت عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) نیاز بود، عنوان کرد: در این زمینه واقفان بسیاری ورود پیدا کرده و وقف‌های بسیاری صورت گرفته اما امروز با توجه به تغییر نیازهای روز جامعه نیازمند توجه واقفان به وقف در زمینه‌های علمی، قرآنی و... هستیم.

به گفته وی، توجه به وقف به عنوان چشمه‌ای جاری سبب رشد و پویایی جامعه در همه ابعاد می‌شود که این هدف به نوبه خود نیازمند وقف در همه زمینه‌ها است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز