خبرگزاری کار ایران

3500 واحد مسكونی در بافت فرسوده همدان آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۳۲۲۳۲

مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان با اعلام اینكه 3 هزار و 537 واحد مسكونی آماده بهره‌برداری هستند، گفت: تا پایان سال جاری بخشی از پروژه‌های ساخت و ساز مردمی در بافت‌های فرسوده شهری افتتاح می‌شود.

ایلنا-همدان: محمد علی اسدی گفت: خوشبختانه در راستای بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده شهری شاهد استقبال گسترده مردم هستیم و این روند روبه رشد همچنان ادامه دارد و بسیاری از ساخت و سازهای مردمی در مرحله نازک کاری و اتمام پروژه است که ان‌شاءا... تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا؛ وی افزود: در حال حاضرتعداد 3537 واحد آماده بهره برداری هستند.

اسدی ادامه داد: از این تعداد 2225 واحدمسکونی در شهرستان همدان، 944 واحد مسکونی در شهرستان ملایر، 175 واحد مسكونی در شهرستان تویسركان، 103 واحد مسكونی در شهرستان اسدآباد، 38 واحد مسکونی در شهرستان نهاوند، 36 واحد مسکونی در شهرستان بهار و 16 واحد مسكونی در شهرستان كبودراهنگ آماده بهره‌برداری هستند.

محمد علی اسدی خاطرنشان كرد: اعتبار هزینه شده این پروژه‌ها از محل تسهیلات بانكی و آورده متقاضیان جذب شده است.

اسدی اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ها را بیش از 672 میلیارد ریال اعلام كرد که با مشارکت مردم به مرحله اجرا رسید.

وی خاطرنشان کرد: با نوسازی3537 واحد فوق میانگین حجم عملیات در فضای مفید و مشاع ساخته شده 390 هزار متر مربع است که برای هر واحد 110 متر مربع در نظر گرفته شده که با احتساب این رقم میزان عرصه نوسازی شده در بافت فرسوده به 26 هکتار می‌رسد.

وی تأكید كرد: با توجه به این آمار می‌توانیم ادعا کنیم در سال جاری به لطف خداوند به میزان 14 درصد از عرصه بافت فرسوده استان نوسازی شده که بیشتر از برنامه هدف گذاری شده در راستای نوسازی 10 درصد از بافت فرسوده بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز