خبرگزاری کار ایران

تکنولوژی آرکیو 170 در اختیار جمهوری اسلامی ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۲۳

مسعود جزایری، معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور در سفر به همدان، در جمع خبرنگاران گفت: جمهوری اسلامی ایران حامی مقاومت در منطقه در برابر قدرت های کشورهای زورگوست.

ایلنا - همدان: معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، اضافه کرد: انتخابات، فرصتی برای برداشتن گام های بلند برای ساختن یک جامعه پویا و برتر است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، وی با اشاره به توطئه های دشمنان، تصریح کرد: برخی درصدد به آشوب کشاندن محیط داخلی کشور و برخی درصدد نشان دادن این موضوع هستند که کشور در آشوب است درحالیکه اصلا در واقعیت چنین نیست.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: یکی از راهبردهای اصلی دشمن در جنگ نرم، تغییر سبک زندگی اسلامی و ایرانی مردم به سبک زندگی غربی است.

جزایری با تاکید براینکه دشمن با این روش درصدد تغییر باورهای مردم کشورهای اسلامی هستند، اضافه کرد: خانواده ها، دستگاه های فرهنگی و دستگاه های آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها باید مراقب این تغییرات ایجاد شده توسط دشمنان باشند.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از صدمه و خسارت های بیشتر دشمن نیازمند کار جهادی و انقلابی هستیم، تصریح کرد: بسیج به عنوان یکی از ارکان راهبردی در این زمینه نقش موثری دارد.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه جنگ نرم در ستاد نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: یکی از محورهای توجه این قرارگاه، رد سبک زندگی غربی و ترویج زندگی اسلامی و ایرانی است.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح کشور گفت: گفتمان جمهوری اسلامی ایران برخلاف گفتمان صلح یک طرفه غربی ها، گفتمان صلح عادلانه است.

جزایری با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار به مرحله ای از پیشرفت های علمی، فناوری و تولید دست یافته است که می تواند در برابر هر قدرتی از خود دفاع کند.

وی با اشاره به اینکه تکنولوژی آرکیو 170 به عنوان یکی از تجهیزات نظامی در اختیار جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی قادر به اقدام نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز