خبرگزاری کار ایران

کتاب بهترین هدیه برای برای انتقال فرهنگ عمومی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۰

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رزن در جمع دهیاران و روسای شورای بخش سرد رود گفت: کتاب بهترین هدیه برای انتقال فرهنگ عمومی جامعه است.

ایلنا-همدان: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان رزن در جمع دهیاران و روسای شورای بخش سرد رود گفت: کتاب بهترین هدیه برای انتقال فرهنگ عمومی جامعه است.

به گزارش ایلنا علی اصغر توکلی تبار اظهار داشت: کتابخانه های عمومی یک نهاد اجتماعی و و متعلق به همه مردم است که می توانند از آن بهره مند شوند.توکلی تبار با بیان اینکه طرح اهدا کتاب که در هفته کتاب امسال در دستور کار است گفت:اهدا کتاب یک سنت حسنه است که از سالها قبل در حال انجام است که خود موجب نشاط اجتماعی و ارتقاء فرهنگ مطالعه در جامعه است.

وی افزود:در سالهای گذشته مردم شهرستان رزن در راستای اهدای کتاب به کتابخانه های عمومی بسیار مطلوب عمل کردند و کتاب های خوبی را به این نهاد اهدا نمودند. که امیدوار هستیم امسال نیز این مهم با شور و اشتیاق فراوان انجام شود.

توکلی تبار در ادامه گفت: امسال به مناسبت هفته کتاب نمایشگاه تازه های کتاب از 20آبان ماه به مدت یک هفته در تمام کتابخانه های عمومی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد:همچنین در 3 بخش رزن،قروه درجزین، سردرود کتابخانه های عمومی اقدام به عضو گیری رایگان خواهند کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز