خبرگزاری کار ایران

در راستای اجرای طرح آزادسازی حریم قلعه تاریخی فلك الافلاك؛

محوطه ساختمان پست لرستان به حریم قلعه فلك الافلاك اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۱۱

با تخریب ساختمان اداره كل پست استان، یك هكتار دیگر به حریم و فضای مجموعه تاریخی قلعه فلك الافلاك خرم آباد اضافه شد.

ایلنا: با تخریب ساختمان اداره كل پست استان، یك هكتار دیگر به حریم و فضای مجموعه تاریخی قلعه فلك الافلاك خرم آباد اضافه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از خرم آباد، معاون عمرانی استانداری لرستان در این مراسم که صبح امروز با حضور مدیران دستگاههای اجرایی استان برگزارشدگفت: در سال‌جاری هر ماه یک پروژه عمران شهری در سطح استان لرستان توسط حبیب‌الله دهمرده آغاز شده است.
وی در خصوص ساختمان اداره پست استان لرستان عنوان کرد: این ساختمان به دلیل فرسودگی قابل استفاده کارکنان و کارمندان در این اداره کل نبوده و کارشناسان فرسودگی این ساختمان را رسماً اعلام کردند و به همین خاطر آزاد‌سازی حریق قلعه تاریخی فلک‌الافلاک صورت گرفت.
معاون عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: شورای تأمین شهرستان خرم‌آباد فرسودگی این ساختمان را تأیید کرده و رأی به تخریب آن داده است.
وی در ادامه یادآور شد: با تعامل و همدلی همه دستگاه‌های اجرایی امروز به این نتیجه رسیده‌ایم که ساختمان اداره کل پست استان لرستان به خاطر آزاد‌سازی این قلعه تاریخی تخریب شود.
خورشید‌وند یادآور شد: اداره کل پست استان لرستان در نقطه ورودی اصلی قلعه فلک‌الافلاک قرار داشته که با تخریب این ساختمان یک هکتار به فضای حریم قلعه‌ای اضافه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز