خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان لرستان خبر داد:

پرداخت 750 میلیارد تومان تسهیلات به مسکن مهر

کد خبر : ۸۳۳۴۲

در مجموع از محل تسهیلات، رقمی معادل 750 میلیارد تومان برای اجرای این واحدها توسط بانک‎های مسکن، ملی و تجارت به پروژه‎های اجاره‎ای 99 ساله (بخش دولتی) و پروژه‎های خودمالک پرداخت شده است.

ایلنا: برای پروژه‌های مسکن مهر، در مجموع از محل تسهیلات، رقمی معادل 750 میلیارد تومان توسط بانک‎های مسکن، ملی و تجارت به پروژه‎های اجاره‎ای 99 ساله (بخش دولتی) و پروژه‎های خودمالک پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، شهرام ملكی با اعلام این خبر گفت: از آنجایی که اجرای طرح مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر به عهده اداره کل راه شهرسازی استان است، در این خصوص تاکنون 43 هزار واحد سهمیه لرستان بوده است.
وی ادامه داد: از لحاظ پیشرفت فیزیکی کل، 43 هزار واحد پی‎سازی، 39 هزار و 186 واحد اجرای اسکلت، 37 هزار و 597 واحد اجرای سقف، 33 هزار و 785 واحد اتمام سفت‎کاری و 24 هزار و 507 واحد به صورت 100 درصد به اتمام رسیده‎اند.
وی با اشاره به اینكه متراژ واحدهای مسکن مهر استان بین 75 تا 90 متر همراه با پارکینگ است تصریح کرد: در مجموع از محل تسهیلات، رقمی معادل 750 میلیارد تومان برای اجرای این واحدها توسط بانک‎های مسکن، ملی و تجارت به پروژه‎های اجاره‎ای 99 ساله (بخش دولتی) و پروژه‎های خودمالک پرداخت شده است.
وی گفت: علاوه بر رقم مذکور، معدل سهم آورده مردمی در این بخش معادل 600 میلیارد تومان بوده و در مجموع گردش مالی انجام شده در حوزه مسکن مهر در استان رقمی معادل 1350 میلیارد تومان است. این امر سبب رونق در بخش صنایع وابسته به مسکن و اشتغال‎زایی و به کارگیری نیروهای ماهری همچون مهندسین ناظر، مجریان ذیصلاح و پیمانکاران و انبوه‎سازان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز