خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان لرستان

کشف یک هزارو پانصد گرم مواد مخدر شیشه از مسافر یک اتوبوس در خرم آباد

asdasd

فرمانده انتظامی استان لرستان صبح امروز از کشف یک هزارو پانصد گرم مواد مخدر شیشه از مسافر یک اتوبوس خبر داد.

 خرم آباد - ایلنا: فرمانده انتظامی استان لرستان صبح امروز از کشف یک هزارو پانصد گرم مواد مخدر شیشه از مسافر یک اتوبوس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سردار کاظم علیزاده در جزئیات این خبر به خبرنگارایلنا گفت: در اجرای طرح مبارزه و مقابله با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراازفعالیت فردی در خرید و فروش مواد مخدر مطلع شدند.فرمانده انتظامی افزود: در پی کارهای اطلاعاتی پلیسی،ماموران مبارزه با مواد مخدر به این نتیجه رسیدند که متهم قصد دارد توسط یکی از رابطین خود مواد مخدر را جابجا کند.

وی گفت: سرانجام ماموران با هماهنگی مقام قضایی روز گذشته در کنترل محورهای مواصلاتی در بازرسی یک اتوبوس توانستند، مقدار یک کیلو و 50 گرم مواد مخدر از نوع شیشه را ازداخل ساک یكی از مسافر ان کشف و ضبط کنند.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده زن می باشد، گفت: فرد دستگیر شده همراه مواد کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با مواد مخدر دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری سایر همدستان نیز ادامه دارد، همکاری مردم و دستگاه های مرتبط را در برخورد و شناسایی با سوداگران مرگ مهم دانست.

وی با بیان اینكه مصرف مواد مخدر و اعتیاد به آن خطرناکترین پدیده اجتماعی امروزه محسوب می شود گفت:موادمخدر واعتیاد جز تباهی، نابودی، پشیمانی و مرگ چیزی دیگر را به دنبال نخواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینكه، خانواده اولین مکان رشد شخصیت، باورها و الگوهای رفتاری فرد است گفت: ارتباط ضعیف با فرزندان، فقدان انضباط و از هم گسیختگی و همچنین مصرف مواد مخدرتوسط والدین، احتمال ارتکاب به انواع بزهکاریها مانند مصرف مواد را افزایش می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز