خبرگزاری کار ایران

با مساعدت مسئولان،

خانه به دوشی گهر پایان یافت/میزبانی ورزشگاه تختی خرم آباد از هفته نهم لیگ برتر

مدیر كل ورزش و جوانان لرستان از آماده سازی ورزشگاه‌های تختی خرم‌آباد و دورود برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در این استان خبر داد.

 خرم آباد - ایلنا: مدیر كل ورزش و جوانان لرستان از آماده سازی ورزشگاه‌های تختی خرم‌آباد و دورود برای میزبانی مسابقات فوتبال لیگ برتر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، فرهاد نیكوخصال در نشست تجلیل از خبرنگاران ورزشی استان لرستان افزود: با آماده شدن این ورزشگاه‌ها، دیدارهای خانگی تیم لیگ برتری گهر شهرداری دورود در استان لرستان برگزار خواهد شد.

وی اولویت میزبانی مسابقات را شهر دورود اعلام كرد اما گفت: با توجه به كندی روند آماده‌سازی ورزشگاه تختی دورود به‌رغم كمك‌های صورت گرفته از سوی استانداری، ورزشگاه تختی خرم‌آباد نیز برای برگزاری مسابقات لیگ آماده می‌شود.

نیكوخصال اظهار داشت: كار آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد برای میزبانی مسابقات لیگ برتر از هفته قبل آغاز شده و پیش‌بینی می شود ظرف كمتر از چهل روز این ورزشگاه برای آماده بهره‌برداری علاقه‌مندان ورزش و همچنین برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود شود.

وی برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود در خارج از استان لرستان را ظلم مضاعفی به مردم این استان به ویژه علاقه‌مندان به ورزش فوتبال دانست و گفت: برگزاری دیدارهای خانگی این تیم در خرم‌آباد به دلیل آماده نشدن ورزشگاه تختی دورود و بنا به خواسته استاندار و مسوولان شهرستان دورود در دست پی‌گیری است.

مدیر كل ورزش و جوانان استان لرستان خاطرنشان كرد: كار آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد شامل نصب صندلی و دیگر الزامات اعلام شده از سوی AFC در دو نوبت كاری صبح و عصر و 16 ساعت كار روزانه در حال انجام می‌باشد.

وی گفت: در صورتی كه ورزشگاه تختی دورود كه شهرداری این شهر آماده‌سازی آن را متعهد شده، پیش از ورزشگاه تختی خرم‌آباد آماده شود، بازی‌های تیم گهر در دورود برگزار خواهد شد.

نیكوخصال با اشاره به حمایت‌ها و كمك‌های قابل توجه استاندار لرستان به ورزشگاه دورود گفت: استاندار محترم با رایزینی‌های لازم امتیاز این تیم را از دادستانی برای شهر دورود اخذ كرد و ما هم ورزشگاه را به صورت مجانی در اختیار تیم گهر قرار دادیم و در ادامه نیز نیازهای ورزشگاه را به دوبخش تجهیزات و عمرانی تقسیم كردیم كه بخش تجهیزات كه تعهد استانداری و اداره كل ورزش و جوانان است آماده شده، اما بخش عمرانی بسته به همت شهرداری و شورای شهر دورود دارد.

مدیر كل ورزش و جوانان استان لرستان در ادامه افزود: با پی‌گیری شخص استاندار 12 میلیارد ریال برای خرید و نصب تجهیزات مورد نیاز ورزشگاه دورود هزینه شد اما شهرداری دورود كه متعهد به انجام كارهای عمرانی این ورزشگاه شده تا كنون نتوانسته به تعهدات خود عمل كند.

نیكوخصال برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود در خرم‌آباد را بنا به تقاضای مسوولان این شهرستان از شخص استاندار عنوان كرد و گفت: كندی عملیات عمرانی ورزشگاه تختی دورود از سوی شهرداری این شهر، میزبانی مسابقات لیگ برتری را در این شهرستان با مشكل مواجه كرده است. آن‌ها می‌توانستند ورزشگاه صنایع دفاع را انتخاب كنند كه مشكلات عمرانی كم‌تری داشت اما موفق به اخذ مجوز لازم برای این كار نشدند.

وی تلاش این اداره كل برای برگزاری دیدارهای خانگی تیم گهر شهرداری دورود در استان لرستان را اقدامی در راستای حل مشكل هواداران این تیم لیگ برتری دانست و افزود: اداره كل ورزش و جوانان با حمایت و ابلاغ استاندار لرستان با جدیت، كار آماده‌سازی ورزشگاه تختی خرم‌آباد در كوتاه‌ترین زمان ممكن را دنبال می‌كند تا بیش از این به هواداران این تیم ظلم نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز