خبرگزاری کار ایران

شهردار خرم‌آباد در جمع خبرنگاران:

شهرداری با درآمد ناچیز قادر به ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم خرم‌آباد نیست

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۳

با مقایسه سرانه درآمد شهرداری خرم‌آباد با شهرداری‌های کلان‌شهرها اظهارداشت هر چند که این سرانه رقمی ناچیز است، اما به دلیل پرداخت نشدن عوارض شهرداری از سوی شهروندان همین مبلغ نیز وصول نمی‌شود.

ایلنا - خرم آباد: با مقایسه سرانه درآمد شهرداری خرم‌آباد با شهرداری‌های کلان‌شهرها اظهارداشت هر چند که این سرانه رقمی ناچیز است، اما به دلیل پرداخت نشدن عوارض شهرداری از سوی شهروندان همین مبلغ نیز وصول نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم اّباد، هرمز نصیری شامگاه دیشب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: علاوه بر این مبلغ حدود 40 میلیارد تومان شهرداری خرم‌آباد از مردم طلب دارند.

وی افزود: میزان درآمدهای شهرداری از محل وصول عوارض برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان کافی نیست و نیاز به مشارکت بیشتر شهروندان برای تأمین منابع مالی جدی است.

شهردار مرکز استان لرستان در آمد سرانه شهر خرم‌آباد را با احتساب اعتبارات تملک سرمایه‌ای یک میلیون ریال به ازای هر نفر اعلام کرد و اظهار داشت: هر چند که این سرانه رقمی ناچیز است، اما به دلیل پرداخت نشدن عوارض شهرداری از سوی شهروندان همین مبلغ نیز وصول نمی‌شود.

نصیری تصریح کرد: شهرداری با درآمد ناچیز قادر به ارائه خدمات مطلوب و در خور شان مردم خرم‌آباد نیست.

وی با مقایسه سرانه درآمد شهرداری خرم‌آباد با شهرداری‌های کلان‌شهرها اظهارداشت: سرانه درآمد مجموعه شهرداری خرم‌آباد 800 هزار ریال است، این در حالی است که این سرانه در دیگر شهرداری‌ها چندبرابراین میزان است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بلاتکلیفی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شهرداری خرم آبادگفت: در آزمون استخدامی شهرداری خرم آباد 103نفرپذیرفته شده اند و هم اکنون شهرداری ردیفی برای پرداخت حقوق این افراد ندارد و با مشکلات مالی مواجه است.

وی هدف از جذب این افرادرا جایگزینی نیروهای کیفی به جای نیروهای ناکارآمد عنوان کردوافزود: درحال حاضر1420نیرودرشهرداری خرم آبادمشغول به خدمت می باشندوی اظهارداشت:بعدازتعدیل نیرو و بازنشسته کردن نیروهای مازاد این افرادبه کارگرفته می شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز