خبرگزاری کار ایران

آقامحمدی رئیس هیات نظارات برانتخابات شورای شهر وروستای لرستان شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۶۸

اعضا هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان لرستان مشخص شدند.

خرم آباد - ایلنا: اعضا هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها در استان لرستان مشخص شدند.

به گزارش خبرنگارایلنا از خر م آباد، طبق قانون، نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده قوه مقننه است که بر همین اساس مجامع مختلف استانی در مجلس، هر کدام سه نماینده را برای تشکیل این هیئت به کمیسیون امور شوراها معرفی کردند و اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان‌های مختلف انتخاب شدند.

در نشست مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی که در تهران تشکیل شد، اعضا هیئت عالی نظارت بر انتخابات سال آینده شوراهای اسلامی استان لرستان مشخص شدند.

در این نشست ابراهیم آقا محمدی، الهیار ملکشاهی و ایرج عبدی به عنوان اعضا هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان لرستان انتخاب و معرفی شدند.

نماینده مردم خرم آباددر مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین در این جلسه ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد بعنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان و الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت بعنوان دبیر و بنده به عنوان سخنگو این هیئت انتخاب شدیم که به زودی احکام آنها توسط مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی صادر می شود.

وی گفت: استان لرستان 10شهرستان و 25 بخش و 1212 روستا دارد که نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی این شهرها و روستاها با هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان لرستان است.

وی از تشکیل دبیر خانه این هیئت در مرکز استان خبر داد و گفت: دبیرخانه کار نظارت و پیگیری بر امور انتخابات شورای استان را انجام خواهد داد.

دکتر ایرج عبدی گفت: اولین اقدام هیئت شورای نظارت استان لرستان تشکیل و مشخص کردن هیئت های نظارت شهرها و بخش های مختلف استان است که برای هیئت های نظارت در شهرستان ها 5 نفر و برای بخش ها 3 نفر خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز