خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار استان خبر داد:

۵۶ درصد از بیکاران لرستان فاقد مهارت‌اند / وظیفه فنی‌و‌حرفه‌ای

asdasd
کد خبر : ۲۱۹۱۸۵

«۶ درصد از جمعیت بیکار استان فاقد مهارت هستند یا مهارتشان متناسب با بازار کار نیست که مسئولان ذیربط به ویژه سازمان فنی و حرفه‌ای باید در جهت آموزش آن‌ها اقدام کنند.»

مدیرکل تعاون، کارو رفاه اجتماعی لرستان گفت: ۵۶ درصد از جمعیت بیکار استان فاقد مهارت هستند یا مهارتشان متناسب با بازار کار نیست که مسئولان ذیربط به ویژه سازمان فنی و حرفه‌ای باید در جهت آموزش آن‌ها اقدام کنند.

به گزارش دریافتی ایلنا، «علی آشتاب» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در جمع کارفرمایان واحد‌های تولیدی و نمایندگان جامعه کارگری شهرستان کوهدشت افزود: ضعف منابع بانکی، توان پرداخت تسهیلات بانکی استان را گرفته است.

وی در این راستا خواستار تزریق ۱۵۰۰ میلیارد تومان تخصیص یافته در سفر هیئت دولت به استان در راستای تزریق به بدنه صنعت و تولید لرستان شد و گفت: با تسریع درآغاز روند پرداخت این تسهیلات به بخش صنعت و تولید شاهد تحول عظیمی در اقتصاد استان خواهیم بود.

«کرم محمدی» سرپرست فرمانداری شهرستان کوهدشت از عدم وجود سرمایه در گردش، نبود زیر ساخت‌ها و مشکل آب به عنوان مهم‌ترین مشکلات واحد‌های تولیدی این شهرستان نام برد و خواستار رفع مشکلات بخش تولید شهرستان در راستای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری شد.

در این جلسه برخی از کارفرمایان واحد‌های تولیدی مشکل دار شهرستان کوهدشت به بیان مشکلات خود در حوزه تولید پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز