خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری در منطقه انتقاد کرد:

تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی پاکدشت پذیرای ۷۰ هزار کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۸۸

چکیده: کارگران و بازنشستگان هر ماه بخشی از دستمزدشان را جهت دریافت خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی پیش خرید می‌کنند. / این مرکز با کمبود پزشکان متخصص در زمینه‌های چشم پزشکی و گوش وحلق و بینی مواجه است و محدودیت امکانات سنوگرافی و فعالیت روزانه داروخانه مشکلات بسیاری را برای بیمه شدگان ایجاد کرده است.

یک فعال کارگری در پاکدشت با اشاره به وجود ۷۰ هزار کارگر فعال و ۴ هزار و ۵۰۰ کارگر بازنشسته در این شهرستان، از کمبود امکانات درمانی تأمین اجتماعی انتقاد کرد.

«عوض سلطانی» دبیر خانه کارگر پاکدشت در این باره به ایلنا گفت: پلی کلینیک دکتر امانی تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان است که بدلیل فقدان تجهیزات و امکانات درمانی متناسب با جمعیت عظیم کارگری این شهرستان، از ارائه خدمات مناسب ناتوان است.

سلطانی با بیان اینکه بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شهرستان پاکدشت از کمبود امکانات پزشکی و پزشکان متخصص در بخشهای مختلف درمانی شکایت دارند، اظهار داشت: این مرکز با کمبود پزشکان متخصص در زمینه‌های چشم پزشکی و گوش وحلق و بینی مواجه است و محدودیت امکانات سنوگرافی و فعالیت روزانه داروخانه مشکلاتی را برای بیمه شدگان ایجاد کرده است.

دبیر خانه کارگر پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت نابسامان نوبت دهی در این مرکز درمانی(پلی کلینیک دکتر امانی) اشاره کرد و گفت: با وجود تاخیر و انتظارهای طولانی در صف دریافت خدمات درمانی، صف‌های طویل نوبت پزشک و ازدهام جمعیت در این مراکز، سبب می‌شود که بسیاری از بیمه شدگان از دریافت خدمات درمانی منصرف شوند.

سلطانی کاهش خدمات درمانی تامین اجتماعی این شهرستان را عامل تهدید کننده سلامت جامعه کارگری دانست و گفت: این درحالی است که کارگران و بازنشستگان هر ماه بخشی از دستمزدشان را جهت دریافت خدمات درمانی از سازمان تامین اجتماعی پیش خرید می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز