خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل این صندوق:

بیمه طلایی تمام هزینه‌های دارو و درمان بازنشستگان کشوری را پوشش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۴۶

چکیده: «هزینه درمان و داروی بازنشستگان کشوری از صفر تا ۱۰۰ درصد توسط بیمه طلایی پرداخت می‌شود. / کلیه بازنشستگان کشوری می‌توانند بدون هیچ سقف و محدودیتی از بیمارستانهای طرف قرارداد سازمانهای بیمه‌گر استفاده کنند.»

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت هفتمین مرحله از مطالبات بازنشستگان تحت پوشش این سازمان در آبان ماه خبر داد و گفت: در این مرحله به حساب حدود ۷۳۰ هزار بازنشسته حداقل ۲۰۰ هزار تومان واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایراندخت عطاریان در مراسم تجلیل از حماسه سازان دفاع مقدس که روز گذشته با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، افزود: تا کنون ۶ مرحله از مطالبات بازنشستگان کشوری که مربوط به مهرماه ۸۶ تا مهر ۸۷ می‌شود پرداخت شده است و مرحله دیگر در نهم آبان ماه و همزمان با روز خانواده و تجلیل از بازنشستگان پرداخت می‌شود.
او در این زمینه اضافه کرد: یک مرحله دیگر از مطالبات ناشی از قانون مدیریت خدمات کشوری باقی مانده که بزودی به بازنشستگان پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ادامه در مورد بیمه طلایی بازنشستگان کشوری نیز گفت: با توجه به اینکه در سال گذشته بازنشستگان کشوری با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان تحت پوشش بیمه طلایی قرار گرفتند در سال جاری نیز بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده با اعتباری بالغ بر ۵۷۰ میلیارد تومان، همه بازنشستگان به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند از خدمات رایگان بیمه طلایی بهره‌مند شوند.
عطاریان در ادامه از رایگان بودن هزینه‌های درمان بازنشستگان کشوری و افراد تحت تکفل آن‌ها در ۵۴۰ بیمارستان طرف قرارداد خبر داد و گفت: کلیه بازنشستگان کشوری می‌توانند بدون هیچ سقف و محدودیتی از بیمارستانهای طرف قرارداد سازمانهای بیمه‌گر استفاده کنند.

وی در خاتمه با بیان اینکه هزینه درمان و داروی بازنشستگان کشوری از صفر تا ۱۰۰ درصد توسط بیمه طلایی پرداخت می‌شود در مورد بیماران خاص نیز گفت: بر اساس این بیمه هزینه دارو و درمان بیماران سرطانی و‌ام اس کاملا رایگان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز