خبرگزاری کار ایران

مدیر کل سازمان نوسازی مدارس شهر تهران:

بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تخریبی کشور ساخته شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۸۵۱۹

مدیر کل سازمان نوسازی مدارس شهر تهران گفت: بنا به دلایل مختلف مهاجرت‌های زیادی از شهرستان‌‌های مختلف به استان تهران شده و این موجب شده است که تراکم استان تهران به ازای هر کلاس هشت نفر مازاد باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی شهری، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس شهر تهران در نشست خبری آجر به آجر گفت: خیرین مدرسه ساز کار حائز اهمیتی در این دو دهه اخیر کرده‌اند، کاری که آحاد جمهوری اسلامی از آن بهره برده‌اند. اگرچه ما مشکلاتی هم داریم که آن مشکلات ناشی از عداوت و خوی استکباری دشمنان قسم خورده نظام اسلامی است. اقداماتی که در نظام ما در راستای نوسازی مدارس می‌شود بی‌نظیر است.

شهری افزود: بیش از ۵۰ درصد کلاس‌های تخریبی کشور ساخته شدند و بیش از ۳۵ درصد کلاس‌های کشور با دانش روز مقاوم سازی شدند، ایران در این زمینه می‌تواند به جهان ادعا کند که تجربه دارد‌.

مدیرکل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: همه خیرین در کشور ما حامی این کار هستند، امروز در طرح آجر به آجر شاهد دلسوزی خیرین برای گسترس مدرسه سازی هستیم که از این طریق مردم را هم برای امر مدرسه سازی تشویق می‌کنند.

مدیر کل سازمان نوسازی مدارس شهر تهران تصریح کرد: بنا به دلایل مختلف مهاجرت‌های زیادی از شهرستان‌‌های مختلف به استان تهران شده است و این موجب شده که تراکم استان تهران به ازای هر کلاس هشت نفر مازاد باشد. به طور  میانگین تعداد هر دانش در کلاس درس۳۲ نفر است  که این ها همه مساله ساز است. بنابراین استان تهران متراکم ترین کلاس‌های سطح کشور را دارد.

شهری خاطر نشان کرد: تعدادی از مدارس در تهران فضای فرسوده دارند که در مجموع ما باید در تهران توجه ویژه‌ای به این مدارس داشته  باشیم. پیش‌بینی می‌کنم ما حداقل ۱۲ هزار کلاس درس در طی یک برنامه ۵ ساله با کمک خیرین حقیقی، خیرین عمومی و نهادها و کارخانه جات و دولت ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز