خبرگزاری کار ایران

پیام معاون سازمان حفاظت محیط زیست به مناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۹۵۰۷۹۱

​معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، کیومرث کلانتری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«سلام و درود خدا بر تمامی وقایع‌ نگارانی که حرمت قلم و آگاهی را پاس می‌دارند  و خامه خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‌ گیرند. 

سلام و درود خدا بر تمامی خبرنگاران شهید که قلم را سلاح خویش و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زرمندان و زورمندان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‌گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند. 

خبرنگار باید بداند و می ‌داند که آن کس که آگاه‌تر است مسؤول ‌تر است. مسؤول در قبال ملت و کشور، مسؤول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسؤول در قبال منافع ملی، مسؤول در قبال تجاوز فکری و اندیشه‌‌ای بیگانه‌ به مرزهای فرهنگی، مسؤول در قبال اخلاق جامعه ،  مسؤول در قبال حفظ محیط زیست کشور و این مسؤولیت و مسؤولیت‌ها نه تنها محدودیت نمی ‌آفریند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می ‌سازد و خبرنگار به جایگاهی می ‌رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی ‌بیند. 
روزتان مبارک خبرنگاران عزیز».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز