خبرگزاری کار ایران

برگزاری سومین جلسه قرارگاه اربعین حسینی سال ۹۹ با حضور سردار "شرفی"

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۷۲

سومین جلسه قرارگاه اربعین حسینی سال ۹۹ با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا و نمایندگانی از رده ها و پلیس‌های تخصصی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، پیش از ظهر امروز سومین جلسه قرارگاه اربعین حسینی سال ۹۹ با حضور سردار محمد شرفی؛ جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد.

گفتنی است، طرح تامین نظم و امنیت مراسم اربعین حسینی سال ۹۹ و ارائه نقطه نظرات اعضای جلسه پیرامون طرح مذکور، دستور کار این جلسه بود.

قرارگاه اربعین حسینی ناجا با ۱۴ کمیته در ستاد ناجا و سه قرارگاه استانی در استان های خوزستان، ایلام و کرمانشاه تشکیل و نسبت به نظارت بر عملکرد کارکنان و هدایت عملیات اقدام می کند.

در شرح وظایف رده ها؛ فرماندهی مرزبانی ناجا مسئولیت کمیته امنیت مرز، فرماندهی یگان ویژه ناجا مسئولیت کمیته کنترل تردد، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا مسئولیت کمیته اطلاعات و پلیس راهور ناجا مسئولیت کمیته شدآمدی را عهده‌دار است.

همچنین کمیته امنیت شهرها برعهده پلیس آگاهی ناجا، کمیته امنیت اقتصادی بر عهده پلیس امنیت اقتصادی ناجا، کمیته مدیریت جمعیت بر عهده پلیس پیشگیری ناجا، کمیته بهداشت بر عهده معاونت بهداد ناجا و کمیته مبارزه با مواد مخدر بر عهده پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا است.

شایان ذکر است معاونت اجتماعی ناجا با سه کمیته مشارکت‌های مردمی، اطلاع رسانی و مستندات و کمیته فرهنگی در رزمایش بزرگ اربعین فعال خواهد بود.

گفتنی است، در این نشست سردار "محمد شرفی" ضمن ابلاغ دستورالعمل های لازم، اظهار داشت: اربعین حسینی نماد جهانی است که قدرت سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مسلمانان در آن تعریف شده و موجب استحکام پیوند ایران و عراق ، شیعه و سنی و تمام ملیت‌ها و قومیت‌ها می‌شود.

وی با اشاره به نقش خطیر نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت راهپیمایی بزرگ اربعین خاطر نشان کرد: "ایمنی، امنیت و خدمات منتج به رضایت و تکریم زوار " شعار و رویکرد ما در انجام وظایف و خدمات دهی به زائران است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه تسریع و تسهیل خدمات دهی به زائران اربعین حسینی را اصل و اولویت می دانیم، تاکید کرد: در اجرای طرح ها باید حفظ منافع مردم بومی و استانی را در نظر بگیریم.

وی بر لزوم هماهنگی همه رده ها و پلیس های تخصصی در اجرای ماموریت بزرگ اربعین تاکید کرد و گفت: باید با کسب تجربه از اجرای ماموریت های گذشته به دنبال این باشیم که نقاط ضعف را مرتفع و مزیت هایمان را تقویت کنیم.#

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز