خبرگزاری کار ایران

مدیر کل زندان‌های استان تهران:

در سال جهش تولید شاهد تحولات اساسی در تمام مراکز خواهیم بود

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۰۸۰

مدیر کل زندان‌های استان تهران در بازدید از ندامتگاه ورامین گفت: ارتقای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است.

به گزارش ایلنا، سید حشمت اله حیات الغیب، مدیر کل زندان‌های استان تهران که به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از پروژه های عمرانی در ندامتگاه ورامین حضور یافته بود، گفت: رسالت مجموعه سازمان زندانها تربیت افراد بزهکار و مهیا نمودن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به اجتماع است.

سید حشمت‌اله حیات الغیب ادامه داد: ارتقای فعالیت های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان های استان تهران است  و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت تلاش جهادگونه در زندان ها و رسیدن به اهداف متعالی سازمانی تصریح کرد: طی سال ۹۸ تحولات اساسی و بنیادین در سطوح اقدامات رفاهی، عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان و اشتغال ایجاد گردیدکه نتیجه آن موجب دگرگونی مراکز تامینی و تربیتی استان  تهران در این بازه زمانی کوتاه شد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین ضمن اشاره به تأثیر باورهای دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار داشت: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن تر می  گردد.

حیات الغیب در ادامه از تلاش‌های شبانه روزی مدیر ندامتگاه ورامین و مجموعه پرسنل آن مرکز تشکر کرد و افزود: روند رو به رشد ندامتگاه ورامین سرعت بیشتری به خود گرفته و در سال جهش تولید شاهد جهش و تحولات اساسی در تمام مراکز و زندان های استان تهران خواهیم بود.

در ادامه بازدید مدیر کل به همراه رستمی معاون اداری مالی زندان‌های استان تهران از پروژه های در حال تکمیل مجتمع سالن های ملاقات و انتظار مراجعین، هواخوری و آمفی تئاتر واحد فرهنگی بازدید کرده، ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه های مختلف و سربازان وظیفه با آنان گفتگو  و دستوراتی در خصوص رفع مشکلاتشان صادر کرد.

شایان ذکر است در این بازدید جمعی از مسئولان اداره کل زندان‌های استان تهران نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز