خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور:

رونمایی از «سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی» گام مهم تهران در تسهیل امور است

asdasd
کد خبر : ۹۰۵۷۷۶

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار داشت: طراحی سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی کار بسیار مهمی بود که توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران پیگیری و به نتیجه رسید.

به گزارش ایلنا، مهراله رخشانی‌مهر معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم رونمایی از سامانه صدور مجوز مدارس غیردولتی استان تهران گفت: یکی از مطالبات جدی در حوزه مشارکت‌های مردمی در مجموعه آموزش و پرورش، موضوع مدارس غیردولتی است که با اجرایی شدن این سامانه در استان تهران، گامی مهم برداشته شد و به زودی در سراسر کشور هم اتفاق خواهد افتاد.

رخشانی‌مهر با اشاره به اقدامات مهمی که در سال ۱۳۹۸ در حوزه مدارس غیردولتی رخ داد، گفت: آیین نامه مدارس غیردولتی در سال گذشته توسط هیأت محترم وزیران به تصویب رسید و پس از آن نیز دستورالعمل اجرایی این آیین نامه تدوین و ابلاغ شده است که یه اتفاق خوب و مهم در بخش غیردولتی و صدور مجوز این مدارس خواهد بود.

وی ادامه داد: تصویب و ابلاغ آیین نامه و دستورالعمل مدارس غیردولتی کار نوسازی مدارس را در رسیدگی به امور صدور و تمدید مجوز مدارس غیردولتی تسهیل کرده است که با راه‌اندازی این سامانه هم این امور بسیار روان‌تر پیگیری خواهد شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید شرایط ایمنی در مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس سند زیرنظام فضا، تجهیزات و فناوری در مجموعه وزارت آموزش و پرورش به صورت کامل اجرایی شود، و در این راستا با استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی ۵۰ هزار کلاس درس دولتی کشور باعث برچیده شدن بخاری‌های غیراستاندارد شدیم و همزمان نیز از مدارس غیردولتی خواستیم که سیستم‌های گرمایشی غیراستاندارد خود را اصلاح و انجام این امور را در دستور کار خود قرار دهد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه با سامانه مذکور در صدور مجوز مدارس غیردولتی تسریع خواهد شد، اظهارکرد: در این راستا از زحمات دکتر شهری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران به جهت عملیاتی کردن این سامانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز