خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایلنا:

تشریح اقدامات مقابله‌ای با کرونا در کلانتری‌ها/ دستگیری ۸۴ محتکر اقلام ضدعفونی‌کننده

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۶۷

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اقدامات مقابله‌ای با کرونا در کلانتری‌ها را تشریح کرد.

«سردار کیوان ظهیری» رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقلام مکشوفه بهداشتی توسط پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: طی سه هفته گذشته از ابتدای شیوع کرونا در کشور حدود یک میلیون ماسک توسط این پلیس کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: تاکنون ۲۰ میلیون جفت دستکش یک بار مصرف، ۲۲۰ هزار لیتر انواع محلول ضدعفونی کننده دست و ۲۰۰ هزار قلم سایر اقلام شامل بطری‌های اسپری‌دار و سایر افزودنی‌هایی که برای ساخت مواد ضدعفونی کننده استفاده می‌شود، کشف و ضبط شده است.همچنین ۸۴ نفر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند.

وی درباره سایر اقداماتی که در خصوص پیشگیری از کرونا در مقر کلانتری‌های پلیس پیشگیری انجام شده است، خاطرنشان کرد: در ورودی همه یگان‌های انتظامی پلیس پیشگیری تمهیداتی اندیشیده شده است تا شهروندان هنگام مراجعه به این ساختمان‌ها کمترین تماس را با اشیا یا وسایل داشته باشند.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: برای همه پرسنل پلیس پیشگیری ماسک و دستکش تهیه شده است تا تماس با آلودگی به کمترین سطح خود برسد. تمامی مقرها و خودروهای پلیس پیشگیری به صورت روزانه گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند. همچنین در ورودی همه مقرها برای کلیدهایی که درها را باز می‌کنند، پوشش سلولوزی در نظر گرفته شده است و این پوشش به طور مرتب تعویض می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین خودکارهایی که برای ارباب رجوع‌ها در نظر گرفته شده است، پس از هر بار استفاده ارباب رجوع توسط افسر تحقیق گندزدایی و ضدعفونی می‌شود. استامپ‌ها در همه کلانتری‌ها جمع‌آوری شده و چیزی به عنوان ثبت اثر انگشت در کلانتری‌ها نیست.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در گذشته در کلانتری‌ها چیزی به عنوان درج اثر انگشت الکترونیکی نداشتیم و از استامپ استفاده می‌شد که با توجه به شیوع بیماری جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز