خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

آمادگی ۹ هزار نیروی داوطلب هلال‌احمر برای کمک به بیماران کرونا/ توزیع بسته‌های بهداشتی در گرمخانه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۸۲۸

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از آمادگی ۹ هزار داوطلب برای کمک در مراکز درمانی و مراکز نقاهتی بیماران مبتلا به کرونا خبر داد.

«محمد نصیری» رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات این سازمان در پی شیوع کرونا گفت: با همکاری خیرین بسته‌های بهداشتی شامل صابون، ماسک و فوم بهداشتی را تهیه و در مناطق محروم توزیع کرده‌ایم. در مرحله اول این طرح ۲۵ هزار بسته با همکاری دو سازمان مردم نهاد در محله شوش، مولوی و هرندی توزیع شده است.

وی ادامه داد: از روز گذشته با همکاری دو سازمان مردم نهاد این بسته‌های بهداشتی را در بین کودکان کار توزیع کردیم. امشب نیز در تمامی گرمخانه‌های تهران بسته‌های بهداشتی را توزیع و به همه این افراد نیز آموزش‌های لازم ارائه شده است. 

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: همچنین در راستای تامین نیروهای داوطلب فراخوان‌هایی صادر کردیم؛ افرادی که در حوزه‌های پزشکی و رشته‌های مرتبط چنانچه تمایل به همکاری داوطلبانه دارند، اعلام آمادگی کنند و ۲۲۰۰ نفر نیز در همین راستا اعلام آمادگی کردند. 

نصیری خاطرنشان کرد: این افراد داوطلب هم به مراکز درمانی و هم برای ارائه خدمات به سامانه ۴۰۳۰ معرفی شدند. روز شنبه نیز فراخوان دیگری را اعلام کردیم که تا روز گذشته ۹ هزار نفر اعلام آمادگی برای همکاری کردند تا در موضوع مقابله با کرونا فعالیت کنند. ما نیز با این افراد تماس می‌گیریم. این افراد هم در مراکز درمانی و هم در مراکزی که برای گذراندن دوران نقاهت بیماران فراهم شده است، کمک می‌کنند. همچنین در مناطق محروم و حاشیه نیز از این افراد داوطلب استفاده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز