خبرگزاری کار ایران

ابلاغ بخشنامه توزیع نظام‌مند دستکش معاینه و جراحی

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۹۷۹

بخشنامه توزیع نظامند دستکش معاینه و جراحی توسط اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی اعلام کرد: به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش های معاینه و جراحی، بخشنامه توزیع نظامند دستکش معاینه و جراحی به شرح ذیل ابلاغ می‌شود:

مدیرعامل محترم شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی

موضوع: ابلاغ بخشنامه توزیع نظام مند دستکش معاینه و جراحی

پیرو بخشنامه شماره 135791/664 مورخ 8/12/98 به منظور مدیریت توزیع در شرایط جاری کشور و جلوگیری از هرگونه اختلال در تامین و ممانعت از توزیع خارج از شبکه و انباشت غیر مجاز و احتکار دستکش های معاینه و جراحی، بدینوسیله موارد ذیل جهت اجرا تا اطلاع ثانوی ابلاغ می گردد:

1- فروش و توزیع دستکش های معاینه و جراحی تولیدی یا وارداتی صرفا از طریق شرکت های توزیع کننده معرفی شده توسط این اداره کل مجاز می باشد.

2- شرکت های پخش رازی ، پخش البرز و دارو پخش جهت توزیع معرفی می گردند در صورت تغییر فهرست شرکت های پخش مجاز، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

3- قیمت فروش به شرکت های توزیع کننده مذکور و مرکز درمانی می بایست مطابق قیمت های مصوب مندرج در سایت اداره کل تجهیزات پزشکی باشد.

4- واردکنندگان دستکش های پزشکی ملزم به بروزرسانی موجودی خود در سامانه توزیع اقلام مشمول ارز رسمی در پورتال imed.ir می باشند.

5- تولیدکننده و شرکت های پخش مذکور ملزم به اعلام مستمر موجودی انبار به اداره کل تجهیزات پزشکی به صورت الکترونیکی در سامانه ثبت آمار فروش و موجودی به آدرس Register.imed.ir ( مطابق فایل پیوست) به صورت روزانه می باشند.

6- تولیدکنندگان حداکثر ظرفیت کارخانه تولیدکننده نسبت به تولید اقلام مذکور اقدام نمایند.

7- هرگونه صادرات اقلام مذکور از هر طریق و تحت هرعنوان و تعرفه گمرکی ممنوع می باشد.

8- هرگونه توزیع داروخانه ای توسط شرکت های پخش صرفاً تا سقف 10% امکان پذیر می باشد.

9- توزیع به مراکز درمانی تشخیصی و کلینیک ها و مطب ها با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تابعه می بایست انجام شود.

این بخشنامه طی نامه شماره 664/139279/د مورخ 1398/12/15 به صندوق پیام کارتابل الکترونیکی شرکتها در پورتال آیمد ارسال شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز