خبرگزاری کار ایران

تعهدات و مشخصات فنی تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۱۶

سرپرست اداره بازرگانی داخلی و خارجی هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران تعهدات و مشخصات فنی تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، اسحق عامری (سرپرست اداره بازرگانی داخلی و خارجی هیات امنای صرفه‌جویی ارزی در معالجه بیماران) با اشاره به اینکه از امروز به پیوست فاکتورهای دانشگاه علوم پزشکی لیست تمامی تعهدات و مشخصات فنی دستگاه‌ها اعلام می‌شود، اظهار داشت: پیرو درخواست‌های مکرر دانشگاه‌های علوم پزشکی مبنی بر اطلاع از تعهدات شرکت‌های تجهیزات پزشکی از این پس شرکت‌ها موظف‌اند طبق شرایط فنی که در مناقصه برنده شده‌اند نسبت به ارائه خدمات پس از فروش به دانشگاه‌ها و مراکز درمانی، تجهیزات و ملزومات پزشکی را  تحویل و خدمات مربوطه را ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه مدیران تجهیزات پزشکی هر دانشگاه مسئولیت صحه گذاری و انطباق این تعهدات را بر عهده دارند، افزود: هیات امنا آمادگی کامل را دارد که در صورت بروز هر نوع مغایرت در این تعهدات بر طبق آیین نامه تجهیزات پزشکی کشور و مقرارت اداره کل تجهیزات پزشکی اقدامات قانونی را در این زمینه انجام دهد.

عامری خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود ابلاغیه یاد شده موجب شود تا شرکت‌های ارائه دهنده تجهیزات پزشکی، خدمات باکیفیت‌تر و مناسب‌تری را به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسرکشور ارائه دهند و بالطبع میزان رضایت دانشگاه‌ها از خدمات پس از فروش نیز افزایش یابد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز