خبرگزاری کار ایران

نظری:

تصاویر قربانیان سقوط هواپیمای اوکراینی در سطح شهر نصب شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۶۰۱

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران به اعضای شورا و دیگر نمایندگان مردم پیشنهاد داد کمیته‌ای مشترک برای دلجویی از خانواده قربانیان سانحه سقوط هواپیما تشکیل داده و برای تسلی داغ بازماندگان اقدامات لازم انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در ابتدای یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیمای تهران_کیف گفت: این داغ بزرگ، به تعبیر رهبر انقلاب بسیار سنگین‌تر شد وقتی که فهمیدیم خطای انسانی در سیستم پدافند، عامل این فاجعه بوده است. لذا به عنوان نماینده مردم تهران در شورای شهر از دستگاه قضا و ستاد کل نیروهای مسلح می‌خواهم که با خاطیان این فاجعه با اشد مجازات برخورد کرده و تمام جزئیات آن را به اطلاع مردم برسانند.

وی با بیان اینکه این حادثه اندوه بسیاری بر مردم تهران و ایران تحمیل کرد از سازمان زیباسازی درخواست کرد بنرهایی را در همین موضوع در سطح شهر نصب کند و گفت: سازمان زیباسازی  بنرهایی را حاوی تصایر این عزیزان و به منظور گرامی داشت یاد قربانیان این فاجعه که عمدتا از نخبگان علمی و فعالان اجتماعی کشورمان بودند، طراحی و نصب کند.

وی همچنین پیشنهاد داد از طریق فراخوانی نسبت به طراحی و اجرای یادمان قربانیان هواپیمای بویینگ ۷۳۷ اقدام کرده و آن را در یکی از فضاهای مناسب شهری نصب کنند.

نظری گفت: اگر این سقوط یک حادثه هم بود باید این اتفاق می‌افتاد چه برسد به اینکه حالا موضوع خطای انسانی نیز مطرح شده است.

نطری همچنین به اعضای شورا و دیگر نمایندگان مردم پیشنهاد داد کمیته‌ای مشترک برای دلجویی از خانواده قربانیان این سانحه تشکیل داده و برای تسلی داغ بازماندگان اقدامات لازم انجام شود.

وی گفت: در پایان نیز با توجه به مطالبات شماری از شهروندان، از شورای تامین استان و نیروی انتظامی می‌خواهم که محلی را برای برگزاری مراسم سوگواری جمعی این عزیزان در نظر گرفته و ضمن تامین امنیت آن، شرایط را برای سوگواری مردم داغدیده فراهم کنند. این امر قطعا سبب افزایش همبستگی اجتماعی و همدلی که نیاز امروز کشور ماست، خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز