خبرگزاری کار ایران

در جلسه امروز شورای شهر تهران طرح شد:

پیشنهاد اداره همشهری توسط شورا / شهرداری تهران گنج ندارد

کد خبر : ۱۷۳۳۹۵

از اعضای شورای شهر می‌خواهم واقع بینانه به موضوع شهری توجه کنند شهرداری گنج انبوه ندارد که بخواهد محل ایجاد گرمخانه‌ها را تغییر دهد.

در جلسه امروز توسط یکی از اعضا پیشنهاد شد که اداره روزنامه همشهری به شورای شهر تهران واگذار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو در جلسه امروز شورای شهر تهران در قالب تذکری به موسسه همشهری، اظهار کرد: ‌ از روزنامه همشهری انتظار می‌رود مه قوی تر از این فعالیت کند چراکه متاسفانه به تدریج به بولتن داخلی شهرداری تهران در حال تبدیل است.

وی با ابراز تاسف‌ از درج مطالبی خلاف واقع نسبت به شورا و مصوبات آن، تصریح کرد: با درج این مطالب مصوبات را تغیر می‌دهد. در روز یکشنبه مصوبه ای درباره توسعه مراکز معاینه فنی خودروها بررسی شد اما در متن تنظیم شده به نقل از مسئولان شهری جملات دیگری نقل شده بود.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد که موسسه همشهری با توجه به اینکه شورای شهر زبان گویایی ندارد جزء ساختار تشکیلاتی شورای شهر شود و زیر نظر رییس این شورا اداره شود.

سرخو همچنین با اشاره به نوسازی بافت‌های فرسوده تصریح کرد: باید براساس برنامه معابر بافت‌های فرسوده بازسازی شود اگر معابر باز شود مردم برای تجمیع بافت‌های فرسوده علاقه‌مند می‌شوند.

وی همچنین درباره فعالیت گرمخانه‌ها نیز اظهار کرد: فعالیت گرمخانه‌ها از اقدامات مثبت شهرداری است اما باید بدانیم که تامین امنیت آن بر عهده نیروی انتظامی است.

پرویز سروری دیگر عضو شورای شهر تهران درباره گرمخانه‌ها گفت: ایجاد گرمخانه‌ها اقدام خوبی بود اما متاسفانه معضلات و مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است و باید برای امنیت محلات اقداماتی صورت گیرد.

احمد دنیامالی رئیس کمیسیون عمران شورا نیز در واکنش به اظهار نظر سروری اعلام کرد: ‌ در دور دوم و سوم شورای شهر از شهرداری تهران خواسته می‌شد کارتن‌خواب‌ها را جمع آوری کند و حالا که گرمخانه ایجاد شده است صحبت از مشکلات دیگری می‌شود.

وی ادامه داد: از اعضای شورای شهر می‌خواهم واقع بینانه به موضوع شهری توجه کنند شهرداری گنج انبوه ندارد. مهم این است که گرمخانه‌ها اقدام خوبی بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز