خبرگزاری کار ایران

نظری تاکید کرد:

ضرورت بازسازی و مرمت معابر حفاری شده

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۱۰

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: در شهریورماه امسال در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر دادم که تدبیری برای آن اتخاذ نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری درخصوص تشکیل ستاد هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در حوزه فنی - خدماتی شهر تهران گفت: این طرح در زمان فعالیت شورای سوم و در شهریورماه سال 1387 تصویب و از سوی رییس وقت شورا برای اجرا به شهردار وقت ابلاغ شد. هدف از تصویب آن نیز جلوگیری از اقدامات موازی ناشی از بخشی نگری‌های سازمانی و فقدان مدیریت یکپارچه یا حداقل هماهنگ شهری در اقداماتی نظیر حفاری، توسعه فضاها و معابر عمومی، توسعه و مرمت تاسیسات و غیره بود که منجر به هدررفت سرمایه و ایجاد نارضایتی شهروندان تهرانی شده بود.

نظری با بیان اینکه اما تشکیل این ستاد به هدف اصلی خود نرسید، تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری فعلی نیز اصلا این ستاد تشکیل نشده است. تا جایی که بنده در شهریورماه امسال نیز در مورد بازسازی و مرمت معابر حفاری شده به معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران تذکر داده و خواستم تا فکری برای حل این مشکل شود که البته تدبیری برای حل آن اتخاذ نشد و همچنان شهروندان بسیاری، به طرق مختلف نارضایتی خود را از کنده‌کاری‌ها و غیره در سطح معابر اعلام می‌کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا لازم است که برابر مصوبه شورا، این ستاد که اعضای آن مرکب از نمایندگانی از شورای شهر، معاونین شهردار، نماینده فرمانداری و مدیران عامل دستگاه‌های مختلف خدماتی در شهر و ... است، هرچه زودتر تشکیل شده و مصوبات آن برای اجرا به دستگاه‌های مختلف ابلاغ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز