خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت از بیمارستان مفتح ورامین بازدید کرد

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۲۲

وزیر بهداشت از بخش های مختلف و پروژه جایگزین بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید مفتح ورامین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا،  سعید نمکی در حاشیه بازدید از این مرکز گفت: مردم گله و شکایت هایی از نحوه خدمات این بیمارستان دارند که قطعا به آنها رسیدگی می‌کنیم و با توجه به سکونت ۱۲۰ هزار نفر از اتباع افاغنه، باید از آنها نیز مراقبت کنیم.

وی با اشاره به عدم پوشش بیمه برخی از اتباع افغانستانی ساکن در شهرستان ورامین، افزود: همکاران ما به خوبی از این افراد پذیرایی و مراقبت می کنند گرچه بار سنگینی بر دوش مسائل درمانی این منطقه وجود دارد اما همکاران ما از آنها مراقبت می کنند و کمبودهایی در این بیمارستان وجود دارد که پس از بازدید امروز، برطرف می شود.

بنا بر اعلام وبدا، وزیر بهداشت گفت: خوشبختانه ساخت بیمارستان جایگزین شهید مفتح ورامین با شدت در حال پیگیری است و بنا شد که روند ساخت را تسهیل و کمک هایی را برای سال آینده، در نظر بگیریم که تخت های بیمارستانی آن به ظرفیت این منطقه اضافه شود.

عملیات ساخت جایگزین بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهید مفتح ورامین از تیرماه امسال در زمینی به مساحت ۲۴۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۲۴۵۰ متر مربع با دارا بودن بخش های بستری داخلی، بستری جراحی، بستری زنان و زایمان، بستری روانپزشکی، بخش های ویژه و اورژانس و با پیشرفت فیزیکی ۱۰ درصد، آغاز شده و ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز